Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Alexandra hur testade du igår? Tänkte så du inte har ägglossning idag? Den dag man har ägglossning brukar testerna redan hur börjat visa negativt igen.

• DevilsDaughter

Alexandra: Man kan ha flytningar flera dagar innan ÄL så den behöver inte vara idag. Men om man har sex mest efter ÄLtesterna så är det bra att för säkerhetskull testa lite tidigare så man inte missar. Om det nu skulle vara så att du har ÄLidag så är du fertil till och med imorgon iaf. Närfick ni till det senast?

• DevilsDaughter

Ja, kroppen kan va riktigt konstig ibland. jag misstänker att jag fick min ägglossning helt utan flytningar denna gången. Tror inte jag avrit med om det innan. Skulle eg ha ägglossning på onsdag men fick världens ÄLvärk igår och är helt utan flytningar, fattar nada.

• DevilsDaughter

Nu känner jag mig tjatig.. Men jag har beräknad ägglossning på onsdag men kände väldigt kraftiga ägglossningssmärtor på söndag kväll. Vi hade sex och det var riktigt ömt där inne, kändes precis som vid ägglossning.
    Men jag har inte haft några synliga ÄL-flytningangar, eg inga flytnignar alls. Går utan trosskydd och det är helt torrt, inte en fläck! Men nu på morgonen (en dag innan beräknad ÄL) så var det genomskinliga flytningar, väldigt lite dock och inte trådigt. Kanske har jag ägglossning imorgon ändå då? Har beställt ÄLstickor som jag ska få idag, så ska sätta igång att testa direkt, borde ju ge utslag typ nu om ÄL är imorgon.. Vad jobbigt det är när kroppen inte beter sig som den brukar. Jag känner alltid supertydligt när jag har ÄL och vet precis när det sker. Kanske är det en sån månad när man inte har har någon ägglossning och att det därför blir lite halvskumma känningar...

• DevilsDaughter

ohsnap: A det är nog inte omöjligt att det är så.. Har en teori om att det kanske kan vara en dos östrogen som satt fart på äggstockarna och därav värken? Hoppas verkligen att testen kommer idag så jag kan testa redan idag. Kanske har jag ägglossning onsdag eller torsdag då istället. Hoppas nästan på det faktiskt för annars var det nog ingen riktig ägglossning jag hade..

Mixx: Tycker det ser ut som att det är på g jag också!

Loncelot: Va tråkigt! Hoppas att du har fel och att mensen inte kommer!

• DevilsDaughter

10oktober: Då är vi i lite lika  sits då ju.. Vore eg bäst för oss också om jag blev gravid om typ 2 månader. Men då är det ju bara hjärnan som talar och inte hjärtat..

Fick inga ägglossningstest idag med posten, fick ingen post allsRynkar på näsan.. Borde ha kommit idag jue.. Funderade på att sticka iväg och köpa ägglossningstest, men billigaste är 240 kr för typ 14 st och det känns himla onödigt om jag får ett storpack på posten imorgon. Tror dessutom inte att det skulle ge något utslag idag då det inte alls känns som att jag kan ha ägglossning imorgon eftersom jag fortfarande har noll flytningar. Så här torr brukar jag bara vara precis innan jag ska få mens.. Tråkigt om denna månaden blir utan ägglossning. Brukar ha massa ÄLflytningar dagar innan ägglossning..

Svar på tråden Bim Juli 2016