• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Ettanvändarnamningenannanhar

Jag hoppas du inte följer mitt exempel med ordentliga förvärkar i flera veckor. Man blir ju tokig till slut! Minns lyckan när jag började släppa slemproppen men sen hände det inte mer efter det heller.. Tills vattnet gick ;)

Cecilia13 skrev 2017-02-17 09:25:56 följande:

Igår hade jag återigen regelbunda förvärkar med 10-15 min emellan under större delen av kvällen. Den här gången var det värre än tidigare, höll i sig runt en minut varje gång och gjorde riktigt ont. Fast som vanligt slutar det när man går upp ur soffan och det var inga bekymmer att gå och lägga sig...

Blir så less på det här! Tredje kvällen med så här mkt förvärkar. Är det någon typ av latensfas eller enbart förvärkar som inte påverkar något? Kommer de riktiga värkarna kännas ännu mer än så här?

• Cecilia13

Händer det något spännade för någon?

I lördags trodde jag verkligen att det var på g här, eftersom "förvärkarna" snarare blev värre när jag var uppe och rörde på mig. Men efter åtta timmar var det lugnt igen. Två dagar till bf!

• micjos

UL idag och liten väger strax över 3,7 så jag hoppas han dyker upp snart :) en vecka till bf!

• Gamlamamman

Vår tjej kom imorse på bf+2. Vattnet gick vid ett inatt och hon var ute strax innan 8. :)

Så skönt att hon är ute nu. Allt gick bra o vi mår toppen!

Stort grattis igen! :)

Gamlamamman skrev 2017-02-20 16:35:50 följande:

Vår tjej kom imorse på bf+2. Vattnet gick vid ett inatt och hon var ute strax innan 8. :)

Vår bebis vägde strax över 4500 och det gick jättebra så fundera inte för mycket över vikten :)

micjos skrev 2017-02-20 13:57:25 följande:

UL idag och liten väger strax över 3,7 så jag hoppas han dyker upp snart :) en vecka till bf!

• jesssicahansen

Grattis!! Vi har 9 dagar kvar till bf men hoppas hon vill kika ut tidigare
  • stor grön drake

Grattis

Själv visas inga tecken på förlossning, två dagar till bf. Har grymt svullna händer, just nu känns de som ballonger
  • Gamlamamman
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2017-02-20 17:14:44 följande:

Stort grattis igen! :)

Tack! ;)
  • Gamlamamman
    jesssicahansen skrev 2017-02-20 17:25:42 följande:

Grattis!! Vi har 9 dagar kvar till bf men hoppas hon vill kika ut tidigare

Tack!

Snart är hon här. Men jag vet att det är seeeegt att vänta. ;)
Svar på tråden BF Februari 2017