BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej på er! Hade bf igår men här händer inte mycket. Haft förvärkar varje dag sen december men nu sista dagarna har jag inte ens det! Trött på denna väntan :( har dessutom varit säker på att bebben skulle titta ut tidigare men icke! Snopet & fel fick jag :( .. hur många är de kvar i denna gruppen som väntar på sin lilla "februaribebbe" eller har ni alla fått nu? :)
Jag! Väntar o väntar! Hade bf i måndags...
Hej på er! Hade bf igår men här händer inte mycket. Haft förvärkar varje dag sen december men nu sista dagarna har jag inte ens det! Trött på denna väntan :( har dessutom varit säker på att bebben skulle titta ut tidigare men icke! Snopet & fel fick jag :( .. hur många är de kvar i denna gruppen som väntar på sin lilla "februaribebbe" eller har ni alla fått nu? :)
Jag! Väntar o väntar! Hade bf i måndags...
Nä, inga tecken! Massa förvärkar men inget mer. Med mina andra tre gasbehandla inte förvärkar så då hade jag trott att detta var tecken men haft det några veckor/ mån så vet ju att det vara är träning, så onödigt när man vill stt det ska vara på G på riktigt!
Tyvärr känner man ju efter lite väl ofta också... :/
Åhh denna eviga väntan va? Blir knäpp snart ! Så segt. Jag är så rastlös samtidigt som jag inte orkar göra så mycket :( vet inte vad jag ska ägna dagarna åt riktigt :s känner du nåt? Några tecken på att de är på gång? :)
Tack för alla grattisar
Hoppas att ni som ännu inte fått era små hjärtan får träffa dem snart <3
Nä, inga tecken! Massa förvärkar men inget mer. Med mina andra tre gasbehandla inte förvärkar så då hade jag trott att detta var tecken men haft det några veckor/ mån så vet ju att det vara är träning, så onödigt när man vill stt det ska vara på G på riktigt!
Tyvärr känner man ju efter lite väl ofta också... :/
13 dagar över tiden och har värkar på kvällar och nätter, slemproppen har gått men inget mer än så händer. Igångsättning på fre om han inte kommit då. Andra barnet och trodde aldrig jag skulle gå över så länge eftersom första kom två dagar efter bf.. tji fick jag!
Ja, foglossning tyvärr :/ värre än med mina andra!
Inatt var det fruktansvärt, mensvärk från helvetet och sammandragningar sov knappt nått alls! Nu på morgonen börjar slemproppen lossna, men jan väl hålla på ett tag om jag inte mina fel :( inga sd nu eller mensvärk, märkligt det där! Gör ju inget annat än vilar på dagarna så borde väl vara som på natten då, vill ju GA detta över!!!
Åhh precis som jag då :( har lite molvärk å sammandragningar just nu.. men blir ju fasen inte mer :( har trott hur många gånger som helst att de är på gång pga onda förvärkar men sen efter några timmars sömn är de borta.. skit! Vill bara ha ut bebben nu! Menmen.. den som väntar på nåt gott.. hur har du det med foglossning å så? Har du klarat dig från det? :)
Ja, foglossning tyvärr :/ värre än med mina andra!
Inatt var det fruktansvärt, mensvärk från helvetet och sammandragningar sov knappt nått alls! Nu på morgonen börjar slemproppen lossna, men jan väl hålla på ett tag om jag inte mina fel :( inga sd nu eller mensvärk, märkligt det där! Gör ju inget annat än vilar på dagarna så borde väl vara som på natten då, vill ju GA detta över!!!