BF December 2016
En fundering bara, det är väl trådskaparen som kan lägga till något där uppe i texten? Annars blir väl dessa listor lite meningslösa? För de kommer ju inte gå att se sen utan att leta tillbaka bland alla inlägg?
En fundering bara, det är väl trådskaparen som kan lägga till något där uppe i texten? Annars blir väl dessa listor lite meningslösa? För de kommer ju inte gå att se sen utan att leta tillbaka bland alla inlägg?
Men är ts kvar i tråden, är väl frågan ?
Jag hade också klåda, bm tog blodprov samt urinprov, var tvungen att fasta innan blodprovet samt morgonurin så kolla det med henne innan det är dags.
Jasså,tack för förklaring :)
Så mycket nytt man lär sig med första barnet .Och det krävs ännu mer tålamod.
Jag ska till BM på måndag ,och ska be henne kolla upp mig,det kliar så fruktansvärt :(
V 34, slutspurten! Strunta i hur mycket du går upp nu, det är så nära och bebisen lägger på sig massor nu.
Jag känner mig också som en flodhäst men fokuserar mer på efter förlossningen, då ska jag tillbaka till min vanliga krop.
Olalaaaa hemorrojder nåt så litet som är så skitjobbigt
Beklagar och lider med er ...
Idag var hos BM och magen växer fint säger hon v34 och 32cm.
Men nu har hon fått mig dit jag ville slippa vara -viktstress . På sista två veckor har jag gått upp 4kg. I know,fruktansvärt ..men jag äter inte enorma mängder eller endast skräpmat..Jag fattar inte heller hur är detta möjligt men sånt är läget .
Nu är man ledsen flodhäst
Det bränner i mina bröstvårtor, någon som upplevt samma sak eller vet varför? Inte alls skönt.
Ja du har nog rätt, var inne på det själv. Hoppas det betyder att det går bättre med amning den här gången.
Det bränner och ilar i mina bröstvårtor till och från, vet inte varför, men har haft så med mina andra barn också, så det är normalt.
Förmodligen är det för att bröstvårtorna blir större, mer blodtillförsel och fler nerver och brösten förbereder sig för mjölktillverkningen.
51 dagar kvar.. Inte alls redo. Känner stress inför hur det ska bli med två barn. Tankar som "herregud vad har jag gjort" kommer. Är nog rädd.
Har du fått svar nu? Jag fick svar på 3 dagar. Håller tummarna för att du mår bättre nu iaf!
Detta gör mig tokig ..hela kroppen är täckt av vad nu det är för nåt. .
Tackar dig som tipsade mig kylbalsam, oh. .dock lindrar mina besvär i max 5 min :(
Kan inte sova eller leva. var på spa igår och kliade jämt. .hmmmm en bra syn från sidan. .skäms. ..BM inväntar på svar från blodprovet. ..men jag kan inte ens köra bilen längre. .kliar i hela kroppen 24/7...njaaa bättre än hemorrojder (I dont think so :(( )...
Du kan få komma hem till oss och fixa allt :)
Jag målade en vägg, 3 kvar till dig haha! Jag har tappat all ork!
Gick på havandeskapsledighet för en vecka sedan då ja jobbar inom korrtidsvården som blir för tung och stressig arbetsmiljö den sista tiden av graviditeten De är 56 dagar till BF... är redan sjuukt rastlös och behöver lite tips på vad man kan fördriva tiden med!! :D
promenader tar jag redan, har redan fixat o ordnat allt för bebisen, förra helgen målade jag om köket i brist på annat, o allt med städning är också redan gjort haha....
kolla serie/ film o läsa böcker etc e inte riktigt min grej att spendera flera timmar på varje dag....
Va gör ni när ni är lediga / hemma ??
Svårt att bestämma mig. Tog förra graviditeten för att dom sa att bebisen får bättre skydd 6 första månaderna. Nu har vi ju dessutom en liten som kommer gå på förskolan och ta hem både det ena och andra :(
Annars tar jag aldrig vaccin, är lite emot det när det gäller influensa och sånt.
Men så kluven nu.
Hur ska ni göra med influensa vaccin? Blev erbjuden det igår av bm och sa att jag skulle fundera. Har läst lite och sett att biverkningarna inte är så farliga men man vet ju aldrig. Tycker det är så svårt det där.