• Y o L o

BF December 2016

Har ni tips på babysitter? Jag hade babybjörn förra gången, med 3 olika lägen på lutningen. Vill ha något liknande igen, har ni något tips på märke som har olika steg i lutningen? Tänkte bara om det fanns billigare varianter?

• Y o L o

Halka och foglossning= vidrigt. Har så ont nu, bara ligger i sängen o tycker synd om mig själv. Orkar inte mer, allt känns skit. Bråkar med mannen mycket också, fasar för livet som tvåbarnsförälder.

Usch allt är riktigt deppigt idag.

• Y o L o
    Cherry83 skrev 2016-11-07 23:17:58 följande:

Har också haft en liknande dag idag om det tröstar lite så att du inte känner dig ensam:)

Vi får hoppas på en mindre smärtsam dag imorgon:)

• Y o L o

Allt känns bättre idag iaf! Hoppas du också mår bättre :)

Cherry83 skrev 2016-11-07 23:17:58 följande:

Har också haft en liknande dag idag om det tröstar lite så att du inte känner dig ensam:)

Vi får hoppas på en mindre smärtsam dag imorgon:)

• Y o L o

Jäklar vad jag känner mig gravid nu :)

Allt gör mig flåsig och trött i ryggen.

Har inte bestämt hur länge jag ska jobba, men börjar kännas orimligt att jag ska kunna jobba ända fram till KS som jag trott.

• Y o L o

Nä min arbetsgivare låter mig bestämma det så jag jobbar så länge jag orkar.

Eller menar du för försäkringskassan? Jag är ju redan sjukskriven 50% så kanske blir 100% de sista veckorna.

De5pojkarna skrev 2016-11-10 09:20:55 följande:

Men sånt måste man väll planera 2 månader innan om man skall vara ledig?

• Y o L o

Ok? Har du också foglossning som gör att du knappt kan röra dig men ändå jobbar heltid eller vad menar du? Låter som du tycker det är bättre att jobba och kämpa på? Själv lyssnar jag till vad läkaren säger.

sillencillasill skrev 2016-11-10 17:22:25 följande:

Jag jobbar heltid på mitt ordinarie jobb, ingen sjukskrivning här inte... bara kämpa på!

• Y o L o
    Mariro skrev 2016-11-11 12:32:29 följande:

Nu börjat jag bli nervös på riktigt, nu är det näranära! Har dock de senaste dagarna känt kittlande, pirrande, tryckande känsla i bäckenet/underlivet, mest då bebis rör sig. Är det för att den borrar huvudet längre ner? Väldigt skum känsla som har kommit nu, och som också känns mest när jag sitter. Någon som känner igen sig?

Måste även beklaga mig över att jag inte har varit ute och gått på ett tag. Det är en halvmeter snö överallt och glashalt. Jag får knappt igen jackan längre och kan knappt trycka ner fötterna i ett par skor. 33 dagar kvar...

Promenader... det drömmer jag om. Har inte kunnat gå mer än 100 m på flera veckor pga foglossning. Känns så härligt att det är nära nu, ser liksom slutet på smärtan. Ska bli underbart att röra sig igen efter nyår :)
  • Y o L o

Åh spännande, gruppens första bebis kanske är på gång.

Fast hoppas för er skull att det är falskt alarm, dels så sambon får vara med och så att bebisen får växa på sig ännu mer.

Nicoolina skrev 2016-11-13 02:22:06 följande:

Precis.

Inne och uppkopplad nu iaf. Huvudvärk, illamående, feberkänsla och kraftiga förvärkar.

Måtte det bara vara oro och nervositet över att sambon är på Åland och jag är inne själv.

• Y o L o

Beklagar sorgen. Helt ofattbart. Så sorgligt.

De5pojkarna skrev 2016-11-13 13:50:39 följande:

Jag hoppar ur här.. Våran lille Loke har somnat in nu i v34.

Svar på tråden BF December 2016