Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 10:14:05 följande:
Hur vet du att hon inte älskar mej?
Men det framgår väl ganska tydligt ändå.
Hade hon älskat dig så hade hon inte varit otrogen och låtit dig få ha kontakt med din riktiga familj.
Och hon hade inte utnyttjat dig för dina pengar.
Det hade nog även du insett om du inte hade tänkt med ballen istället för med hjärnan.
Om kärlek är viktigt för dig så borde du tänka om ordentligt innan du involverar dig mer med subban du är ihop med.
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 10:18:37 följande:
För mej betyder sex mycket och ett förhållande utan sex är inget helt förhållande, vi får se hur allt blir med pengar och sånna saker för pengar betyder också mycket i livet det är pga lönen som gör att man jobbar. Hon säljer också lite prylar så det är inte bara mina som ligger ute.
Ja,men sex är inte allt.
Kärlek innebär att finnas där för varandra i vått och torrt.
Och hade du älskat ditt ex så hade du funnits där för henne istället för att lämna henne när hon hade det svårt.
Pengar är såklart också viktigt.
Men att du ens går med på att låta häxan få sälja ditt ex saker säger en hel del om hur du är funtad.
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 10:25:24 följande:
Förälder är jag och det vet jag men det känns som att barnen inte vill ha med mej att göra för att jag har den nya kan väl förstå dom till viss del för dom har fått höra att deras mamma ljugit om både ditt och datt och att hon är en hora men detta i ett hetskt läge från den nya tror inte hon skulle säga detta till dom igen. Jag har sagt till barnen att dom får höra av sig till mej när dom vill.
Gör du verkligen det? Om du hade haft någon sorts ansvarskänsla och älskat fina barn så hade du sett till att ha kontakt med dem till varje pris,oavsett vad din nya tycker om den saken.
Det spelar ingen roll om man vräker ur sig saker i ett hätskt läge. Man säger inte sådana saker ändå.
Det är inte konstigt om dina barn inte tar kontakt.
Det hade inte jag heller gjort med en sådan häxa i närheten.
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 10:27:18 följande:
Vid något tillfälle har hon sagt att jag ska bjuda barnen till oss men barnen vill inte komma.
Men ttycker du verkligen att det är konstigt med tanke på allt hon har gjort?
Och att du inte ens säger ifrån till henne utan snarare hjälper henne.
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 11:54:56 följande:
Men hon orkade ta hand om barnen, hushållet och även jobbet tycker att om man orkar det då orkar man ha sex mer än en gång i veckan men jag kan naturligtvis ha fel.
Du behöver verkligen lära dig om vad sorg innebär.
Att ta hand om hemmet kan fungera som en slags terapi medans det kan vara betydligt jobbigare att engagera sig känslomässigt i något.
Speciellt när man inte får något som helst stöd från sin partner.