• molly50

Barnen eller den nya.

Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 13:24:59 följande:
    Typ såhär:
    Ja,hon åldras då vackert.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 18:09:29 följande:
    Ja jag tror att hon älskar mej, hon ville ju att jag skulle flytta in hos henne o om hon inte älskade mej så tror jag inte hon hade velat det.
    Klart hon vill att du ska flytta in där så du kan betala allt åt henne.
    Förstår du verkligen inte det?
    Kan du eller vill du inte se att hon bara utnyttjar dig för din plånbok?
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 18:12:58 följande:
    Hon betalar själv någon gång.
    Hoppas också på att exets ekonomi fixar sig.
    Det går sakta men säkert framåt med den nya o hennes humör och det beror nog på att jag inte har kontakt med exet längre så det kanske fixar till sig.
    Så du tänker fortsätta att inte ha kontakt med din familj bara din nya håller sig lugn?
    Hur du hur idiotiskt det låter?
    Du sätter alltså din nya framför din riktiga familj?
    Hur tänker du egentligen?
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 18:16:53 följande:
    Ska ta o googla på hur man ser ut efter något år med botox o när man blir äldre o så.
    Tror inte hon ligger med sitt ex längre vet inte när hon skulle ha tid med det för hon vill vara där jag är mycket av den lediga tiden plus att hon säger att hon inte gillar honom och det märks för hennes barn får helst inte vara hos honom.
    Hon har ju ljugit om så mycket annat så varför inte om det också?

Bara det säger en del om hur hon är funtad.
    Han får inte träffa sitt barn för att han dumpade henne?
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 20:10:24 följande:
    Har sökt men inte hittat några konstiga bilder.
    Du har ju en bild här i tråden som visar hur man kan se ut när man åldras efter diverse botox och operationer.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 22:12:21 följande:
    Vill vara tillsammans med henne för att jag älskar henne mer vet jag inte.
    För att hon är snygg och ger dig sex. Det är ju det enda positiva du har nämnt med henne genom tråden.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 22:51:31 följande:
    Har sagt till henne att jag inte kan stå för hennes hus o så men då kom hon på att hon skulle hjälpa till med vissa papper jag hade och då ville hon få lön för det, när jag anlitat andra har det legat på ca 5000:- men hon ville ha nästan det dubbla och för att undvika bråk fick hon det och ja det var dumt gjort av mej.

Kommer att inom kort ha kontakt med mina föräldrar.

Både jag och hon har ljugit jag om att jag ringt exet o så och hon om annat nu har jag slutat ringa och jag tror inte hon träffar honom.

Aha är det så man ser ut när man åldras ja det var inte speciellt fint.

Sticker inte under stol med att det är bra sex men sen spörs det hur länge det håller hon kanske tröttnar på mej vem vet!

Jag har vacklat fram o tillbaka med att bo kvar eller flytta till orten där mina barn, föräldrar och även exet bor men känns som jag gjort bort mej så mycket att jag inte kan visa mej på det stället för företaget gick bra osv där men återigen ville den nya att allt skulle bort från den platsen och jag gjorde som hon sa så jag är med största säkerheten inte så omtyckt på den orten, det är ett litet ställe och alla känner till i stort sett allt som händer.
    Ja,det var verkligen dumt gjort av dig. Det har du helt rätt i.

Du borde ha kontakt med dina barn också!

Jag hade inte litat på din nya för fem öre,om jag vore du.
    Kan hon ljuga och påstå att hon hade sex med exet för att ge honom ett bra avslut så kan hon likaväl ljuga om att hon fortsätt att ha sex med honom också.
    Att du ljugit om att du har ringt ditt ex har ju sina orsaker. Din nyas sjukliga svartsjuka.
    Men du har ju åtminstone inte ljugit om att du har varit otrogen med ditt ex.
    Så det är ju inte riktigt samma sak.

Det behöver inte bli så,men man kan bli riktigt ful som gammal om man har gjort en massa skönhetsingrepp.
    Och naturligt är väl vackrast i alla avseenden,tycker jag.

Jag hoppas du tröttnar och säger ifrån långt innan dess.
    Att hon ger dig bra sex är väl för att få allt hon vill ha,förstår du väl.

Men varför bry dig om vad andra tycker?
    Om du vill flytta tillbaka dit så gör det!
    Strunta i vad din nya eller andra tycker! Det har inte de med att göra!
    Det är ditt val och ingen annans,i så fall.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-13 15:03:09 följande:
    Visst jag kommer att ha kontakt med barnen också.
    Jag kanske är blåögd men jag litar på henne.
    Naturligt är fint om man sköter om sig, tränar, inte äter för mycket så man går upp i vikt osv.
    Jo jag kanske tröttar, blev lite för mycket när vi åkte på semester för då skulle hennes syster + barn med och skulle vara med i princip överallt det sättet begriper jag mej inte på men det kanske är så att dom kanske har det tänket i det landet dom kommer från?
    Att hon bara vill ha sex för att få det hon vill ha nja det tror jag inte.
    För att jag vill inte ha något skitprat eller skäll det är just därför jag drar mej för att flytta dit.
    Ja,det hoppas jag verkligen!

Ja,du verkar vara otroligt blåögd om du går på lögner som att hon gav honom sex för att ge honom ett bra avslut och inte för att hon helt enkelt ville.

Ja,naturligt är alltid vackrast.
    Jag tytcker det ser så onaturligt ut med skönhetsoperationer.
    Som om personen inte tytcker att h*n duger som h*n är.
    Och det verkar ju inte du tycka heller om du betalar hennes botox och operationer.

Det är möjligt att de har. Men du borde ju ha sagt ifrån då om du inte trivdes med det.

Men det tror jag. Varför skulle hon annars vilja ha en otränad man på 50 + om det inte är för att han ger henne allt hon pekar på?
    Tror du att hon skulle stanna om du slutade med det?

Du är alltså konflikträdd och en mes.
    Börja visa lite stake och stå på dig och säg ifrån!

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-13 17:14:46 följande:
    Visst det har jag skrivit förut dvs att jag är konflikträdd vet inte om hon skulle stanna om jag slutade ge henne saker?
    Men hon säljer saker också för att vi ska få in pengar så det är inte bara mina saker som ligger ute.
    Jag har börjat träna lite grann så helt otränad är jag inte.
    Och mycket möjligt att jag är en mes.
    Om hon skulle sticka om du slutade ge henne saker så vet du ju vad hon är ute efter.

Ja,hon säljer ditt ex saker. Vilket hon inte borde ha någon som helst rätt att göra.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 17:43:16 följande:

Hej på er.
    Min nya har fått reda på att hon inte är bjuden på träffen så nu har hon förbjudit mej att åka för att exet ska dit hon vill absolut inte att jag och exet ska vara på samma ställe så så är det med det.
    Ja jag vet att jag är en mes men utan min nya har jag ingenstans att ta vägen.

Ja,det är rent ut sagt skrämmande att du är så konflikträdd att du inte vågar sätta ner foten och säga emot haggan.
    Hon har ingen som helst rätt att förbjuda dig någonting!
    Du är en vuxen människa med egna val. Hon äger inte dig!
    Du kan skaffa en ny lägenhet och bosätta dig i om det inte passar henne och så kan hon dra dit pepparn växer.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 18:12:49 följande:
    Vet och är rädd jag också.
    Håller visserligen med henne för om exet inte snackat m kvinnan som gjorde anmälan för det var tydligen för att exet pratat med henne som gjorde att den kvinnan anmälde då hade det inte varit så här för jag o exet hade bra kontakt innan detta hände.
    Rädd? Du är ju upp över öronen feg!

Det spelar ingen roll vad ditt ex har sagt för den andra kvinnan gjorde valet att anmäla själv!
    Så sluta att skylla på exet för något hon inte har gjort!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 22:17:37 följande:
    Så allt är mitt fel nu då? Och jag fick även reda på bara för en halvtimme sen att exet träffar en annan man trots att hon sagt att hon skulle vänta så det känns faktiskt surt men det är väl mitt fel det också då!
    Ja.faktiskt! Du har valt att stanna hos subban så ditt ex har all rätt i världen att träffa någon ny hon också.
    Det är det här som kallas karma!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:
    Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.

Så du menar att jag varit ett ego och det har gjort att hon träffat en annan, jag har tidigare sagt till henne att jag inte är 100 säker på det jag är i och då har hon sagt att hon kommer att vänta på mej och att det var mej hon ville ha att hon inte väntade kan inte vara mitt fel.
    Om du har en chefstjänst så borde du ha lite mer tåga i dig än så här.

Ja,du är ego eftersom du lämnade ditt ex när hon var i stor sorg och inte ville ha sex med dig och var otrogen och blev ihop med en annan.
    Sen blir du sur när ditt ex träffat en ny.
    Hur länge trodde du att hon skulle vara beredd att vänta egentligen?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:
    Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.

Så du menar att jag varit ett ego och det har gjort att hon träffat en annan, jag har tidigare sagt till henne att jag inte är 100 säker på det jag är i och då har hon sagt att hon kommer att vänta på mej och att det var mej hon ville ha att hon inte väntade kan inte vara mitt fel.
    Jag tror att du har mer känslor för ditt ex än vad du vill kännas vid.
    Det här är första gången sen du skapade tråden som jag sett det minsta tillstymmelse till känslor hos dig.
    Du verkar för första gången vara upprörd över något.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.