Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 22:51:31 följande:
Har sagt till henne att jag inte kan stå för hennes hus o så men då kom hon på att hon skulle hjälpa till med vissa papper jag hade och då ville hon få lön för det, när jag anlitat andra har det legat på ca 5000:- men hon ville ha nästan det dubbla och för att undvika bråk fick hon det och ja det var dumt gjort av mej.
Kommer att inom kort ha kontakt med mina föräldrar.
Både jag och hon har ljugit jag om att jag ringt exet o så och hon om annat nu har jag slutat ringa och jag tror inte hon träffar honom.
Aha är det så man ser ut när man åldras ja det var inte speciellt fint.
Sticker inte under stol med att det är bra sex men sen spörs det hur länge det håller hon kanske tröttnar på mej vem vet!
Jag har vacklat fram o tillbaka med att bo kvar eller flytta till orten där mina barn, föräldrar och även exet bor men känns som jag gjort bort mej så mycket att jag inte kan visa mej på det stället för företaget gick bra osv där men återigen ville den nya att allt skulle bort från den platsen och jag gjorde som hon sa så jag är med största säkerheten inte så omtyckt på den orten, det är ett litet ställe och alla känner till i stort sett allt som händer.
Ja,det var verkligen dumt gjort av dig. Det har du helt rätt i.
Du borde ha kontakt med dina barn också!
Jag hade inte litat på din nya för fem öre,om jag vore du.
Kan hon ljuga och påstå att hon hade sex med exet för att ge honom ett bra avslut så kan hon likaväl ljuga om att hon fortsätt att ha sex med honom också.
Att du ljugit om att du har ringt ditt ex har ju sina orsaker. Din nyas sjukliga svartsjuka.
Men du har ju åtminstone inte ljugit om att du har varit otrogen med ditt ex.
Så det är ju inte riktigt samma sak.
Det behöver inte bli så,men man kan bli riktigt ful som gammal om man har gjort en massa skönhetsingrepp.
Och naturligt är väl vackrast i alla avseenden,tycker jag.
Jag hoppas du tröttnar och säger ifrån långt innan dess.
Att hon ger dig bra sex är väl för att få allt hon vill ha,förstår du väl.
Men varför bry dig om vad andra tycker?
Om du vill flytta tillbaka dit så gör det!
Strunta i vad din nya eller andra tycker! Det har inte de med att göra!
Det är ditt val och ingen annans,i så fall.