201405 skrev 2016-03-04 16:42:59 följande:
Tror inte på dig :p känns som v 12 är ert år bort för mig ;)
Men så skönt för er att nått den milstolpen! Känner du att du kan slappna av nu? :)
Vi kommer berätta för våra familjer efter vul i v 9 då om det ser bra ut, sen går vi nog ut med det "in public" efter v 12 :) Jag har redan en idé, då jag föder upp katter och ska para min ena hona nu när som så kommer hon vara dräktig när jag är i v 12 och då tänker jag skriva något liknande "stackars min sambo som måste bo med två gravida" och bild på mig o katten haha ;) lite orginellt så hoppas jag :)
Det går fortare :) till slut kommer dagen då du inte ens har koll på exakt vilken vecka och dag du är i :)
Nej, inte alls tyvärr. Jag har varit ur-lugn hela tiden. Tror egentligen att det varit någon sorts försvar över att jag (med typ största kontrollbehover i hela världen) inte haft någon möjlighet att kolla upp det/kontrollera det tidigare. Maktlösheten har liksom gjort mig helt tvärtom. Inte ens tempat eller testat igen efter plus. Men kub-ul är nu inom räckhåll och det gör att jag vågar känna efter mer. Oroar mig för allt från ingen bebis alls, till dåliga kub resultat, till tvillingar. Googlar massor på ma, kub resultat, blodprovsvärden osv. Så man kan nog säga att det är först nu som jag blivit orolig. Jag tror dock att det släpper efter kub, om det går bra.
Vilken bra idé med katten :) önskat jag hade något sånt :)