Gravida från Tempar/Fertility Friend
Sorry för alla slarvfel.. men ni kan nog lista ut vad som står :)
Sorry för alla slarvfel.. men ni kan nog lista ut vad som står :)
Tack fina du! Jag upplevde också att magen först svullnade och sen försvann för att ni för bara någon vecka sedan dyka upp lite mer "på riktigt" igen.
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara avtagande symptom heller, utan kan vara att de bara kommer och går helt enkelt och det är ju helt normalt!
Verkligen stor skillnad! Är du mer vältränad den här gången..? Magmusklerna kan ju göra stor skillnad sådär i början.
Illamående, illamående och illamående.
Som en ond spiral.... Mår mer illa när jag blir hungrig, men har noll aptit och allting växer i munnen på mig. Ingenting är gott. Men får alltid tvinga i mig maten för att annars mår jag ännu sämre...
Kan det stämma att nästa gång jag ska träffa bm är jag i vecka 18? Ska jag verkligen inte dit på 10 veckor?
Hur är det för er?
Sen ska jag göra ul i vecka 20+3 är inte det sent?
Hej alla! Här kommer jag också om jag får :) är vecka 4+1 och fick mf i vecka 5 för en dryg månad sen så är lote nervös men känns annorlunda (ner den här gången). Jag tog nog lite mycket plats i ff-tråden med all mina funderingar så kanske bättre att jag försöker hålla mig här :)
Ajajaj. Lider sååå med dig. Men kul med inskrivning i alla fall.
Idag har vi kub. Blandade känslor. Skall bli underbart att få se vår lilla skatt igen, men räknar med dåliga siffror precis som sist. Allt annat vore en positiv överraskning.
Idag premiärspydde jag på jobbet. Hade första medicinutdelningen kl 06:00. Då mådde jag ok. Men 06:10 satt jag på toagolvet inne i jourrummet. Har fasat lite för detta. Men en fördel är iaf att jag slipper oroa mig över hur jag ska ta mig till jobbet i tid, när jag redan är där :)
Förra gången fick jag göra mp, inte kul! Men numera finns ju nipt, så hade vi fått förhöjd risk igen hade de bara skickat iväg mina blodprov på avancerad analys och så hade vi fått svaret efter några dagar.
Det gick dock så himla mycket bättre än väntat idag! Allt såg superbra ut med liten sprallig bebis och vi fick låg risk för alla kromosomavvikelser! Är så lycklig och lättad! <3
Är det en tös, månntro!?