Gravida från Tempar/Fertility Friend
Know the feeling! Aha... Du tror inte att de kommer bli överförtjusta, eller..? :-/
Know the feeling! Aha... Du tror inte att de kommer bli överförtjusta, eller..? :-/
Har erat partner ändrats något sen ni blev gravid, typ mer hjälpsamma omtänksamma... Min man verkar glömma bort att jag är gravid ibland :(
Eagel: Sådär har jag haft tre gånger. En gång i graviditeten med tvillingarna och två gånger i denna. Senaste gången för några dagar sen och första i ungefär samma vecka som du är i nu. Jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att kolla upp det. Tror det är så mycket vanligare med rosa flytningar som är helt ofarliga än att de innebär något dåligt.
Mina har också varit rosa första dagen och brun-beiga andra och sedan upphört. De är rosa när blödningen är "aktiv", men blir sedan bruna när blödningen avstannat och blodet hinner koagulerar. Jag tror de är borta imorgon. Låter som ett blodkärl gått sönder, som de andra skrivit :)
Vill inte jag för jag vet att ni är flera som har det värre. Men illamåendet har kickat in ordentligt nu. Spyr hela tiden och har inte kunnat borsta tänderna sen i torsdags utan att spy 3 gånger per tandborstning minst. Just tandborstningen är super irriterande för det gör att jag känner mig så ofräsch eftersom jag borstar, spyr, borstar osv så känns det aldrig som munnen är riktigt fräsch. Nån annan som haft detsamma med tandborstning?
Ni fattar inte hur mycket ni betyder O hur mkt ni lugnar ner mig <3. Vet inte va ja skulle gjort utan er.., inget mer rosa idag..
Fått tid för ul imorn kl 10:30. Så jäkla nervös... Loppan när har du ul?
Ingen aning är i v 6+3... De borde synas hjärtslag då va?
Nej du har ingen anledning att vAra orolig alls..<3....
Här börjar det hända grejer!
Liggande morgonmage idag v 15+3.
Aa såg de, fick mig verkl O lugna ner mig.. Har intr haft ngt de senaste 3 timmarna.. Mår lite illa O har som ett dovt tryck över magen ovanför naveln sen typ att de drar O ilar vid vänster äggstock...
Tack för att du får mig lugn.. Som ni vet kommer min mans familj idag.. Vi hade ju tänkt berätta idag. Men känner att de bättre nu O Vånta ngr dagar O efter ul imorn? Vad tycker ni?
Ingen blödning i livmoden, bebis mäter 5.8 mm O hjärtat slår!!!!!!!!!!!! Blev daterad v 6+1 fast enligt mig är jag v 6+3....