Gravida från Tempar/Fertility Friend
Äntligen får jag oxå vara med här... Som jag längtat....
Äntligen får jag oxå vara med här... Som jag längtat....
Tack för alla grattis :) har längtat till denna gruppen. Hur ligger alla till? Vilka veckor O vilka har varit på ultraljud?
Omg fick detta på bim-2... Eftermiddag kiss.. Kan de vara twins???
Hehe ja du har ju tempat så är ju ganska safe att lita på ditt datum men vården verkar inte riktigt ta tempning på allvar än? Eller kanske de bara inte känner till det så väl?
Jaa du skrev ju häromdagen atg "nu undrar jag bara hur många det är" ang eagles plus. Nu när det va snack om tvillingar tänkte jag bara "men hur visste hon det" men är alltså vanligt med tvillingar efter perfo?
Isåfall har du ju riktigt bra odds eagle :)
Jaa du skrev ju häromdagen atg "nu undrar jag bara hur många det är" ang eagles plus. Nu när det va snack om tvillingar tänkte jag bara "men hur visste hon det" men är alltså vanligt med tvillingar efter perfo?
Oj, förlåt för trippelpost
Åh va skönt :) vet inte så mkt om blodgrupper men min man har den ovanliga.. B minus tror ja. Jag pluss. Hur är det de funkar nu igen??