Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Symetrical skrev 2016-09-13 08:49:07 följande:

Alltså detta med att rumpan försvinner helt efter en fl är ingen myt! Andra gången det händer för mig nu. Magen må ha återhämtat sig fort, men det har INTE bakdelen gjort! Den är liksom helt platt och ändå så pass sladdrig att jag lyckas få fyra stycken skinkor, trots mjuka och löst sittande trosor! XD

Backträning nästa! ;'D

Hahaha!! Neeeeej! Äre sant?! Då blir det till en massa jäklans Rumpträning efter förlossningen för min del! xD
  • GästenT

Oj oj va man missar inlägg!!

Tack för alla gratulationer! :) <3

Jag känner också det ni säger, min unge är överallt hela tiden. Aldrig en lugn stund. Var hos bm idag och huvudet var neråt och endast liite ruckbart sa hon. 80 i undertryck och liiiiite äggvita i urinen så inge hf än. Kollade även blodsocker som var bra. Jag är helt enkelt bara en vattenballong. xD

• GästenT
    Loppan84 skrev 2016-09-15 20:46:37 följande:

Gud vad skönt att höra! Inte kul att va vattenballong ändå kanske men så slipper du oroa dig iaf :)

Ah men verkligen! :) Fördelen är väl att det försvinner lätt och snabbt efter förlossningen...
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-09-15 22:42:10 följande:

En väldigt konstig grej kanske. Men jag har väldigt bra luktsinne i vanliga fall - ännu mer nu när jag är gravid (trots den förbannade nästäppan). Och jag känner att jag själv luktar annorlunda - särskilt runt brösten. Låter skitäckligt men luktar mjölk. Är det nån annan som känne det?

Och på tal om nått helt annat - var håller Sajocawa hus förresten? Nån som sett till henne på fb?

Sjukt!! Känner också det! Gick in på toa på jobbet en dag och tvättade av mig till och med för att jag tyckte att det luktade så mysko! Haha. Då kanske det inte är inbillning?

Nää är inte heller med på fb så har inte heller sett henne på ett tag! :/
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-09-16 23:12:13 följande:

Jag tror mitt är mage O vätska... Hade gravid fotografering förra lördag Så bifogar en bild så ser du hur stor jag e..

Sist jag va hos bm i 33+3 så mätte jag 33....

Du da?

Åh!! Kapar lite här! Ser ut att vara jättefina bilder!! Mysigt! :) blev du nöjd?

Mätte också 33 igår på 33+3. :)
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-09-16 23:27:44 följande:

3 is a magic number nananana

Hahah verkligen. Tänkte inte ens på alla 3or! :) Hoppas att ditt SF-mått ligger bra till i din kurva nu nästa gång, vilket jag tror. :)

Vi kommer inte att ta gravidbilder, känner mig så otroligt obekväm i min kropp så vi tar med egna kameran hemma. :) Däremot har vi "fotografen" redo direkt efter förlossningen för att fota ungen eftersom min pappa är fotograf och vi åh han vill ha det dokumenterat, och det känns bättre för då är inte jag med på bilderna. ;)
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-09-18 07:56:33 följande:

Usch vaknade med torkad mjölk över hela armen och magen :-/ Och gått upp 1,5 kg sen i förrgår så nu är jag nästan på 12 kg jag också Eagle.

Sagoskog: Hur går det för dig? Börjar närma dig mitt och Eagles tips nu, dax att börja ligga :D

Ujj ujj!! Då har det verkligen börjat att läcka! Jag har alltid engångsskydd i om dagarna för jag har märkt att sovtröjan kan få en liiiiten blöt fläck på varje sida och jag vill inte riskera stora fläckar på jobbet. xD

Och vilken jäklans shoppingrunda du hunnit med! Haha va mysigt!! :D
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-09-19 08:35:24 följande:

Vart hos bm nu. Nästan helt fixerad var han så det är det jag känt av. Från lördag förmiddag till igårkväll skedde nog hela nedborrningen för man kan verkligen se skillnad på magen nu och lite lättare att andas också :)

Och ja SF har bara hittat en ny kurva efter det där hoppet när han vände sig, men nu följer det den kurvan så slipper glukosbelastning också.

Va skönt!! :) Perfekt att du slipper vidare tester, glukosbrlastningen lät ju inte som drömmen. :P har du haft mycket tungt med andningen?

Jag tycker det ofta pressas och trycks neråt nu förtiden när man går, jättejobbigt. :P Var ju nästan helt fixerat för mig med, jag ser inte alls att magen har sjunkit men alla andra säger det hela tiden. Haha.

Förresten!!!!! Vart är sagoskog?? Skrivet hon på FB eller föder hon?!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend