Loppan84 skrev 2016-02-19 13:13:19 följande:
Nej vi har inte barn så vet inte mer än dig. Tar det lite som det kommer, fick ju feeling och berättade för en kollega igår :) Men just det formella med jobbet vänter jag med och familjen orkar jag inte deala med riktigt än. Också mysigt att det är vår grej ett tag och att det får sjunka in lite innan vi måste prata med andra om det tillsammans som par. Men att berätta för tjejkompisar tycker jag kändes bara skönt för många har ju varit gravida eller är det nu så det är kul att kunna berätta och de vet ju också att man inte ska ta nått för givet så kändes odramatiskt.
Sitter förreste på vc nu och väntar på första läkarkontrollen :)
Aah va mysigt! Känns som om alla här är så erfarna och kloka så har nästan antagit att alla har barn sen innan! ;D
Det kommer att bli värsta grejen att berätta för alla vänner och familj förutom min närmsta familj eftersom att mina syskon har 1000 barn. Så känns nervöst att berätta för folk sen.
Mysigt med första läkarkontrollen! Jäkligt tråkigt dock att läkaren var så dålig. Får du tillbaka din andra läkare sen eller måste du dras med denna? Förresten, vart i Norge bor du? :)