Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Har ni redan börjat gissa!!

Åååh måste tänka... Nu ploppade ju din unge upp lite igen Loppan. Haha. Så tror 24/10 för Loppan och 29/10 på Eagle! ^^

• GästenT
    Bäbiiiis skrev 2016-10-08 21:11:00 följande:

Hoppas jag fick med alla gissningar nu.

Hahha. Satt precis och sammanfattade, fick ihop samma. Får se hur det blir.
  • GästenT

Loppan:

Loppan: 1/11

Eagle: 24/10

GästenT: 7/11

Eagle:

Loppan: 20/10

Eagle: 15/10

GästenT:

Loppan: 24/10

Eagle: 29/10

GästenT: 5/11

Bäbiiiis:

Loppan: 1/11

Eagle: 20/10

Symetrical:

Loppan: 24/10

Eagle: 5/11

Sagoskog:

Loppan: 30/10

Eagle: 27/10

• GästenT
    columbus skrev 2016-10-08 19:27:11 följande:

Här kommer bild! :D

Framflyttad igen alltså, 8+5 fick jag besked om idag.

Myyys! Grattis! Det är så kul att se bilder! :)
  • GästenT

Haha nej!! Det blev mycket mycket bättre Eid! :)

Sjukt att jag känner mig lättad att ingen tror att jag föder innan bf! Haha!! Som om tankekraften kan påverka. ^^

• GästenT

Jaaa förlåt iskristall!! Jag tror 2/11 på dig!

Någon som kan få in dom nya gissningarna sådär snyggt som Eid fick till det?

• GästenT
    Loppan84 skrev 2016-10-09 16:02:49 följande:

Bebis har tagit en väldigt lugn dag i magen idag. Inget sparkande eller pressande alls sen jag vaknade - men hade hicka för en stund sen. Eftersom han allt som oftast är så otroligt livlig blir jag så nojig när han är lugn. Det hände ju en gång innan för några veckor sen, då hade han ju vridit sig lite och nästan fixerat sig. Så kanske är nått liknande på g nu, men blir väldigt orolig ändå. Som sagt nojar säkert och är ju så himla tydligt bär han lugnar sig eftersom han är så väldigt livlig annars - men ringde BB och de menade att pga han hickat behövde jag inte komma in för en hickande bebis är väldigt bra tecken.

Har försökt googla på detta men hittar inget som belägger det, enda jag hittade var såklart en historia om nån som hade helt frisk bebis i vecka 40 som plötsligt blev stilla men hickade och sen dog i magen :-/

Vad ska jag göra? Får inte komma på kontroll pga hickan och har testat allt annat (dricka kallt, ligga ner på sidan och räkna rörelse etc) men sker inget.

Bm på telefon tyckte bara att det är säkert för att han flyttat ner igen och/eller att det är pga hormonella ändringar hos mig som kommer på slutet.

Någon annan som känner igen detta? Ni som fått barn blev de mer stilla på slutet? All information jag fått hittills har sagt att det alltid ska va rörelse och man ska va uppmärksam helt till slutet på minskad rörelse etc etc

Usch! Allt det här ansvaret man har att göra bedömningar och avvägningar. Att försöka ha en "magkänsla" och "instinkt" angående någonting man aldrig varit med om tidigare och ansvar över någon man inte ens kan se. Jag avskyr det. Blir jättestressad. Säkert är det som dom säger, helt lugnt och en naturlig förklaring. Kanske en trött dag också. :) Men är du fortsatt orolig under kvällen och det fortfarande inte kommer rörelser så skulle jag ringa igen och rådfråga. Äta någonting sött sa dom till mig också? Dom är ju till för att rådfråga så fortsätter det tycker jag absolut att du ska höra av dig igen.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend