Gravida från Tempar/Fertility Friend
Har ni redan börjat gissa!!
Åååh måste tänka... Nu ploppade ju din unge upp lite igen Loppan. Haha. Så tror 24/10 för Loppan och 29/10 på Eagle! ^^
Har ni redan börjat gissa!!
Åååh måste tänka... Nu ploppade ju din unge upp lite igen Loppan. Haha. Så tror 24/10 för Loppan och 29/10 på Eagle! ^^
Mig själv tror jag 5e november för att jag vill det...
Vilka är det som hunnit gissa? Vi behöver ett sammanfattande inlägg.
Hoppas jag fick med alla gissningar nu.
Loppan:
Loppan: 1/11
Eagle: 24/10
GästenT: 7/11
Eagle:
Loppan: 20/10
Eagle: 15/10
GästenT:
Loppan: 24/10
Eagle: 29/10
GästenT: 5/11
Bäbiiiis:
Loppan: 1/11
Eagle: 20/10
Symetrical:
Loppan: 24/10
Eagle: 5/11
Sagoskog:
Loppan: 30/10
Eagle: 27/10
Här kommer bild! :D
Framflyttad igen alltså, 8+5 fick jag besked om idag.
Haha nej!! Det blev mycket mycket bättre Eid! :)
Sjukt att jag känner mig lättad att ingen tror att jag föder innan bf! Haha!! Som om tankekraften kan påverka. ^^
Jaaa förlåt iskristall!! Jag tror 2/11 på dig!
Någon som kan få in dom nya gissningarna sådär snyggt som Eid fick till det?
Eid fick ju till en jäklans fin lista. Hur gör man så? Via dator?
Bebis har tagit en väldigt lugn dag i magen idag. Inget sparkande eller pressande alls sen jag vaknade - men hade hicka för en stund sen. Eftersom han allt som oftast är så otroligt livlig blir jag så nojig när han är lugn. Det hände ju en gång innan för några veckor sen, då hade han ju vridit sig lite och nästan fixerat sig. Så kanske är nått liknande på g nu, men blir väldigt orolig ändå. Som sagt nojar säkert och är ju så himla tydligt bär han lugnar sig eftersom han är så väldigt livlig annars - men ringde BB och de menade att pga han hickat behövde jag inte komma in för en hickande bebis är väldigt bra tecken.
Har försökt googla på detta men hittar inget som belägger det, enda jag hittade var såklart en historia om nån som hade helt frisk bebis i vecka 40 som plötsligt blev stilla men hickade och sen dog i magen :-/
Vad ska jag göra? Får inte komma på kontroll pga hickan och har testat allt annat (dricka kallt, ligga ner på sidan och räkna rörelse etc) men sker inget.
Bm på telefon tyckte bara att det är säkert för att han flyttat ner igen och/eller att det är pga hormonella ändringar hos mig som kommer på slutet.
Någon annan som känner igen detta? Ni som fått barn blev de mer stilla på slutet? All information jag fått hittills har sagt att det alltid ska va rörelse och man ska va uppmärksam helt till slutet på minskad rörelse etc etc