Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Mila skrev 2016-06-06 19:01:18 följande:

Okej. Skönt att gå kika lite och se de lilla flimmret :)

Ja, jag var så illamående och nervös innan att jag var övertygad om att jag hade spytt rakt ut om han sagt att det inte fanns något hjärta den här gången med.
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-06-07 07:49:33 följande:

9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))

Kommer att gå så bra så! Lycka till, vännen!
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-06-07 11:46:16 följande:

En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig

Stort grattis! Underbart att allt såg bra ut!
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-06-08 20:54:41 följande:

Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.

Så underbart! Stort grattis till vad jag också tror är en grabb. Bara du och jag som lever i frivillig ovisshet här i gruppen.

Blev du flyttad något?
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-06-08 20:54:41 följande:

Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.

Så underbart! Stort grattis till vad jag också tror är en grabb. Bara du och jag som lever i frivillig ovisshet här i gruppen.

Blev du flyttad något?
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-06-09 07:05:46 följande:

Aaah! Juste. Minns att någon la upp en ul-bild med ett fint hårspännen bredvid. Var det iskristall? :)

Nej, det var sagoskog. Så två töser och tre killar hittills i gruppen, tror jag.
  • Symetrical
    Sagan12345 skrev 2016-06-09 06:31:55 följande:

Att ni klara att inte ta reda på, jag är lite för nyfiken tror jag, men det är ju första för mig också. Har precis drömt att det är en tjej som växer fram i magen..

Vi tog också reda på första, vilket jag tyckte kändes skönt då. Allt var så surrealistiskt att det kändes skönt att få något konkret att relatera till. :-P
  • Symetrical
    eid skrev 2016-06-09 11:35:53 följande:

Var hos bm och gjorde vul för en liten stund sedan. Jag såg ett litet knyte och ett pickande hjärta  hon sa att allt såg ut som det skulle!

Åh, så underbart! Stort grattis!
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-06-09 22:04:13 följande:

Vet inte om detta har med graviditeten at göra men fick plötsligt så ont mellan brösten. Svårt att förklara men sitter liksom i benet vid högra bröstet. Hugger och gör vansinnigt ont ibland, kan hugga till ordentligt när jag rör mig och gör lite ont varje gång jag andas in. Någon som vet vad det kan va eller känt nått liknande. Har nyligen börjar känna att brösten är hårdare och lite ömma också men detta är annorlunda, men kanske hänger ihop?

Det låter som att det är infästningen för din högra bröstmuskel som blir irriterad och föranleder något form av "håll". Tror absolut att det går hand i hand med att brösten börjar förändras och är säkerligen ingenting att oroa sig för, även om jag kan förstå att det är allt annat än behagligt. :-/
  • Symetrical
    Sagan12345 skrev 2016-06-09 20:22:24 följande:

Väldigt tidigt vul 6+2 i morgon

Lycka till nu idag! Håller tummarna för att allt ser tipptopp ut! Vilken tid skall ni dit?
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend