Gravida från Tempar/Fertility Friend
Okej. Skönt att gå kika lite och se de lilla flimmret :)
Okej. Skönt att gå kika lite och se de lilla flimmret :)
9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))
En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig
Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.
Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.
Aaah! Juste. Minns att någon la upp en ul-bild med ett fint hårspännen bredvid. Var det iskristall? :)
Att ni klara att inte ta reda på, jag är lite för nyfiken tror jag, men det är ju första för mig också. Har precis drömt att det är en tjej som växer fram i magen..
Var hos bm och gjorde vul för en liten stund sedan. Jag såg ett litet knyte och ett pickande hjärta hon sa att allt såg ut som det skulle!
Vet inte om detta har med graviditeten at göra men fick plötsligt så ont mellan brösten. Svårt att förklara men sitter liksom i benet vid högra bröstet. Hugger och gör vansinnigt ont ibland, kan hugga till ordentligt när jag rör mig och gör lite ont varje gång jag andas in. Någon som vet vad det kan va eller känt nått liknande. Har nyligen börjar känna att brösten är hårdare och lite ömma också men detta är annorlunda, men kanske hänger ihop?
Väldigt tidigt vul 6+2 i morgon