Gravida från Tempar/Fertility Friend
Alltså nu måste jag hoppa in här, men tjena mors gravidhjärna! Inte kan du ju ha varit i vecka 10 vid midsommar ;)
Alltså nu måste jag hoppa in här, men tjena mors gravidhjärna! Inte kan du ju ha varit i vecka 10 vid midsommar ;)
Livlighet på bebis? Mer livig är pojke då eller?
Nu vet jag ju att det är pojke, men kunde nog egentligen gissat det också utan att bm sagt det.
Extrem hormonrand, mage som pekar rakt fram som en kon, livlig bebis, huvudformen på rul etc Det enda som oekade på tjej var väl illamående isåfall ;)
Det är lite skräckblandad förtjusning jag känner inför kub..
Då får man ju veta om de verkligen finns något liv kvar denna gång.
Några få utvalda har redan fått veta att jag är gravid, de som fått följa mig i mina MA.
Så här ser magen ut nu sen vad som är svullna tarmar och livmoder vet jag inte :) men ut putar den ;)
Tog nya bilder nu 24+3, första på 2 veckor. Herregud magen är som ett klot - inte så smal som dig Symetrical men syns väl inte så väl bakifrån? Tror du också har en pojke hehe Lite skrockfull får man väl va ;)
Fin mage :)
Kolla va lika vi är :)
Jag tror verkligen symetrical väntar en liten flicka :)
Åh ni har så fina magar! Mysigt att se hur det växer för alla tycker jag.
Tror också på tjej fortfarande för Symetrical. ;D Spännande åh se med tanke på alla teorier med magform etc!
Här är min "pojke", är fortfarande helt inne på att det är en galen och enveten grabb! ;D
Åh så fina magar ni har! Vill helst inte lägga ut bilder på fl, men känner att jag ska bidra lite jag med. Så här här ni min mage i 23+6
Hehe lägg upp din rul-bild igen så ska jag se om jag står fast vid pojke :)
Symetrical - obehagligt med revbenet. Hoppas det går bra med dig och att h*n kommer så fort det är lagom. Jag tror också du väntar flicka. Men bara pga en känsla, ingen särskild teori.
Ja kände han lite igår kväll, men nu inget igen... Har ringt till barnmorska O fått en tid idag halv 4...