Gravida från Tempar/Fertility Friend
Det syns ju inte särskilt mycket bakifrån att jag är gravid. Är det då det kallas pojkmage? :-P
Det syns ju inte särskilt mycket bakifrån att jag är gravid. Är det då det kallas pojkmage? :-P
Haha!! Jävlar va sjukt!! xD
Ja det är väl det, men troligtvis en av de mer opålitliga teorierna :P jag har verkligen tvärtom. Alla mina + 7 kg har satt sig på höfterna. Fast det har nog mer med bullarna i munnen att göra än den i ugnen :)
Supersnällt med tipsen!!! Tydligen blev mamma också som en vattenballong under sina graviditeten. Fördelen är väl att det inte är lika svårt att bli av med? Ska helt klart ta till mig tipsen. Är jättedålig på att röra mig på jobbet. Har kontorsjobb så sitter iprincip konstant. Undra om det skulle underlätta lite med en pall? Har också funderat på stödstrumpor men inte kommit så långt med tanke på att det är så varmt emellanåt. xD
Finns det?! :O Måste dit nu!! På alla apotek? Fasiken vilket bra tips! Jag ska rocka gammelmormor-stilen jag med!
Måste erkänna att jag är rätt avis:) Jag kollar liksom på min och bara.. midjan? Jag minns inte ens vart den satt :/
Köpte ett par direkt! Fick mäta där men osäker på måtten med tanke på att jag är lite svullen nu. Haha men ska mäta imorgon på morgonen innan jag öppnar dom och ser vilken storlek jag har då. :)
Tyvärr missade jag den fördelen också :/ har nämligen mycket liten mage på "längden". Kompakt och intryckt under revbenen liksom och på bredden såklart. I natt försökte magsäcken krypa upp i strupen på mig :/ konstigt hur det kan kännas mycket trängre med en än med två? Men det är kanske bara jag som blivit gammal och bortskämd, hihi.
Här knatas det tydligen på fritt trots foglossning och sammandragningar. Blir betydligt mer än jag hade tippat på, med tanke på det ultrarapidtempo jag numera tvingas hålla!
Antar att jag är betydligt rastlösare än jag vill erkänna för mig själv.
Hej nu har jag också hittat hit. Tempar ni er fortfarande?