Gravida från Tempar/Fertility Friend
Är det på g? Åkt in? Heja Iskristall
Är det på g? Åkt in? Heja Iskristall
Va!? Var på Facebook? Hur kan jag ha missat det..!??!
Jag har ju sagt ända sen jag blev gravid att han kommer den 18 november, så får väl hålla mig till det trots att jag gärna vill att han kommer tidigare, börjar bli otålig nu. Min man har alltid gissat (hoppats) på 13e så att det ska vara lättare för honom att komma ihåg alla datum (dottern är född den 13e sept). Typiskt män...
Sajocawa (bf 16/11) :
Sajocawa 18/11
Happylife 19/11
Columbus 20/11
GästenT 20/11
Loppan84 22/11
Symetrical 25/11
Jag har nog aldrig varit såhär lycklig. Eller jo det har jag några gånger men detta är i topp 3.
Allt såg jättebra ut på kub. Jag blev flyttad från bf 22 maj till 18 maj. Risk för DS är 1:11840 och T13 och T18 gav 1:20000. Nackuppklaringen mätte 1,72 mm.
Det var en sprallig bebis vi fick se. Längtar så efter hen <3
Tror inte mina gissningar ang födslarna kommit med i listan. Men har gissat den 11/11 för både Iskristall och Sajocawa! Jag fyller 30 då och har inga planer på att fira alls. Så någon av er borde kunna bidra med lite spänning. . Tänkte jag :) lätt datum att ha i sitt personnummer också!
Helt otroligt! Men illamåendet har eskalerat! Har inte fått behålla något sedan igår EM ????. Så i morgon ska jag få åka in på kvinnokliniken och få dropp. Fattar FN inte hur det kan bli sämre! Hur ska jag orka detta?
När i förhållande till bf födde du förra gången?
Svar från nipt-testet! ;)
Normala kromosomer och vi väntar en liten flicka :)
Ihhhhhh:)
Det här med avslag är ju en hel vetenskap. Men är det någon som vet om man kan börja blöda mer av att röra på sig? Har ju legat mycket stilla pga stygnen och hade börjat minska rejält med blodet, men sista två dagarna har smärtan från stygnen nästan försvunnit så har gått promenader och suttit en hel del - samtidigt har det börjat blöda mer och är klarrött färskt blod. Inte megamycket, blöder inte igenom en binda eller så. Men har ökat.
Är 12 dagar efter förlossningen idag. Låter detta normalt? Kan det va rörelse som satt igång det eller är det normalt att det kan öka lite igen efter ett tag?
Är ju fortfarande väldigt tidigt men lika bra att sätta sig in i djungeln direkt. Är det någon här som har tips på en bra vagn med hårdlift? Vi bor tre trappor upp utan hiss och kommer ha behov av det, men vet inte i vilken ände jag ska börja forska..