Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Ni Som har barn från innan kan inte ni berätta lite om den första tiden hemma med bebisen? Så vi vet lite vad vi kan förvänta oss :)

O kanske en must buy lista O vad som helt onödigt O köpa :)

• eagle87

Åh vad härligt O höra om er första tid hemma med bebisen <3

Det som jag oroar mig för mest är ensamheten när min man börjar jobba O min mamma åker och sömnlösheten... Hur orkar man? Jag är slut om jag inte sover bra natt

Förresten någon mer som har djävulsk huvudvärk? Går inte bort trots alvedon...

• eagle87

Fick blodsvars resultat idag 1 på 5904 för downs... Fick även höra bebisen hjärtslag :) 131 slag i minuten.... Så lycklig <3...

• eagle87
    Sajocawa skrev 2016-05-06 16:29:41 följande:
    Du kanske har en liten pojke i magen ;)
    Hehe tror jag med :) längtar ihjäl mig till rul :)
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-05-06 16:52:11 följande:
    Åh va skönt!! Mysigt att få höra hjärtslagen!
    Ja :) när har du nästa besök?
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-05-06 17:11:33 följande:
    Nästa besök är 8 Juni, rul. :) men jag var välkommen emellan kub och rul till bm och lyssna på hjärtat om jag kände mig orolig. Än sålänge är jag mest orolig för att jag börjar få uvi igen! :/ När har du nästa besök? :D
    Har rul dagen innan dej...7 juni...
    O nästa bm besök 8 juli... I v 25...

Ska ni ta reda på kön?
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-05-06 17:33:27 följande:
    Aaha. :) Gud va man längtar tills rul! Vi kommer inte att ta reda på kön. :) Kommer ni?
    Jaaaaaaaa!!!! Dör för O veta...

Starkt av Er att Vånta !!!
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-05-06 19:49:36 följande:
    Hurra! Så skönt :)

Sajocawa o Eagle - Varför tror ni att det är en pojke baserat på de resultaten? Något med hjärtslagen?
    Tack :)

De säger att hjärtslag mellan 110-140 kan betyda kille och 140-160 tjej... När är ditt nästa bm besök?
  • eagle87

Loppan jag tror du väntar en tjej just för du har mått så illa plus att linjerna i ansiktet Ser så mjuka O feminina ut... Jag tror även symetrical väntar tjej..

Tror jag gästen O sajowacha väntar pojkar...

• eagle87
    sagoskog skrev 2016-05-06 22:14:12 följande:
    Och jag väntat en flicka :) vi har inte kollat några hjärtljud än, så ingen aning om vad de ligger på.

Jag tror loppan väntar tjej och du väntar kille. Ingen som helst anledning till det dock. Bara min icke-synska magkänsla :)
    Juste :) jag vart inte förvånad när jag såg den rosa rosetten på din ultraljuds bild :)

Hur mår du? Behöver du handla mycket nytt? Behöver du en ny vagn då jag antar att din gamla var en tvilling vagn? Ngn ny magbild?
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend