Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ni då?
Oj, både fel bild och ett ? ist för hjärta. Men ni fattar poängen <3
Jag börjar misstänka att jag börjat få foglossning.. De känns typ mkt i över delen av rumpan.. Gör ont när ja suttit går etc.. Kan de vara foglossning?
Kan absolut vara foglossning tror jag. Lite tips för att inte förvärra:
Symetrical vart e du?? !!
Grejen är har typ en chef som är regionchef som jag inte har så mycket kontakt med, osen har hon en assistent under henne som då är min chef. Vi var vänner innan jag blev gravid då vi var i samma situation (barnlösa) men sen jag plussa har hon typ inte velat ha ngt med mig O göra alls fastän jag inte pratar om graviditet etc. Hon måste typ ha sälj samtal med mig en gång i veckan men till O me de undviker hon.. O de henne jag sjukanmäler mig till eller går till om jag har läkarbesök.. Hon vart skitsur när jag hade ul O ville inte låta mig Gå så en annan tjej va till sist tvungen att komma in på sin lediga dag så jag kunde gå... Vill inte nämna detta för region chefen då de är jätte nära plus hon vet inte att K försöker bli gravid
Är det nått ni saknar att äta?
Kan inte sluta tänka på rinniga ostar, som tallegio, idag. Så otroooooligt sugen på ost och kex. Funderar på att köpa en god parmesan som substitut. Men det blir inte samma sak. Ahhggg! Dock är tanken på vin fruktansvärt motbjudande så tror inte jag kommer sakna det åtminstone.
Har kollat nu sushi regler här, rökt lax är ok, om laxen vart fryst är de ok O även lax som ej är vildfångad är ok.... Räkor tonfisk etc är inte ok rå... Grejen är de finns inte ett enda sushi ställe i Peterborough !!!!!! Så brukar beställa från en japansk kvinna som lagar sushi hemma så ska höra lite med henne vilken lax hon använder :) har provat laga egen blev inte så bra :( hehe
Här är den nu ikväll efter att ha ätit middag och allt...