Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-04-05 19:21:19 följande:
    Superball ju!!!

Vi har också bestämt vagn men är ingen limited edition så är ingen brådska! Men jag menar, har man sett en vagn man gillar så har jag svårt att tro att du skulle ändra dig sålänge den inte är galet opraktiskt. Men alla vagnar har ju för och nackdelar verkar det som!

Jag tycker BRA KÖP!!! :D
    Åh kul att du gilla den :) vilken har ni bestämt er för?
    Du har ul imorn va
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-04-06 19:49:25 följande:

Nu har jag vart där iallafall på mama Mia! Åh herregud. Det var det sjukaste jag vart med om. Barnet rörde på sig!! Så sjukt!! Hon sa 10+1 enligt längden. Så jag kom någon dag framåt. Men ändrar sig säkert på kub. :P

Åh va kul :) vill se bild!!!!!!!
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-04-06 19:53:27 följande:

Tack!! Shit va känslosamt det var! En liten halvkass bild medan jag sitter i bilen. Haha. :)

Men herregud va sööööt :) O stor

Ja har kub imorn 910. Eran tid 10:10. Uppdaterar direkt efter
  • eagle87

Har kommit hem från kub nu, blev flyttad 3 dagar bebisen mådde bra:) men den ville inte lägga sig så de kunde mäta nackspalten.. Så ska få göra blodprov i vecka 15... Bebisen rörde sig litegrann men inte mkt som jag förvänta mig men sprattla lite med armen O benen...

Va jobbigt att de höll på i en timme O bara tryckte O tryckte O ja fick hoppa gå runt skaka mig O kvinnan va otrevlig :(

• eagle87
    Symetrical skrev 2016-04-07 12:32:21 följande:
    Usch, vad jobbigt! :-/

Vilket håll blev ni flyttade åt?

Sonen låg också väldigt stilla under kub, så jag fick gå upp och hoppa runt lite och dricka en massa kallt vatten för att få honom att vakna.

Denna däremot är helt galen! Sprallat som en tok på alla ul vi gjort sedan v 10! :-P
    Framåt så är 11+2 nu istället för 10+6, så bf 25okt... De jobbiga va att hon höll på trycka O trycka i en timme O va bara knäpptyst O blev irriterad så fort man fråga något... Känner mig besviken:( är ju glad att bebis är ok men hade liksom helt andra förväntningar
  • eagle87

Vet ni, jag funderar på skita i blodtesten har googlat O läst att de inte är lika pålitliga O 5% får falsk positivt.. Om jag bodde i Sverige skulle jag ju inte äns bli erbjuden... Orkar liksom inte analysera mer...

Har ju sett bebis nu :) <3

Vad tycker ni?

Japp från 26 till 25..

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-07 17:51:17 följande:

Tack för svar ang blod. Det har inte kommit mer och när jag kände efter med papper så känns det som små sår som svider. Tror jag är så torr att jag fått sprickor i huden faktiskt. Nån annan som upplevt det? Är det normalt? Smörjde med lite olja (oparfyrmerad såklart) så hoppas det blir bättre. Obehagligt med sår och kli.

Ja hann inte svara innan, men tror absolut inte du behöver vara orolig. Invändigt blod är mer slemmigt.. De du beskrev låter som utvändig irriterad hud :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend