Gravida från Tempar/Fertility Friend
En till bild
En till bild
Nu har jag vart där iallafall på mama Mia! Åh herregud. Det var det sjukaste jag vart med om. Barnet rörde på sig!! Så sjukt!! Hon sa 10+1 enligt längden. Så jag kom någon dag framåt. Men ändrar sig säkert på kub. :P
Tack!! Shit va känslosamt det var! En liten halvkass bild medan jag sitter i bilen. Haha. :)
Kan inte sova så nervös
Har kommit hem från kub nu, blev flyttad 3 dagar bebisen mådde bra:) men den ville inte lägga sig så de kunde mäta nackspalten.. Så ska få göra blodprov i vecka 15... Bebisen rörde sig litegrann men inte mkt som jag förvänta mig men sprattla lite med armen O benen...
Va jobbigt att de höll på i en timme O bara tryckte O tryckte O ja fick hoppa gå runt skaka mig O kvinnan va otrevlig :(
Hon ville inte heller berätta om moderkakan fungera... Om näsbenet etc..
Vet ni, jag funderar på skita i blodtesten har googlat O läst att de inte är lika pålitliga O 5% får falsk positivt.. Om jag bodde i Sverige skulle jag ju inte äns bli erbjuden... Orkar liksom inte analysera mer...
Har ju sett bebis nu :) <3
Vad tycker ni?
Japp från 26 till 25..
Tack för svar ang blod. Det har inte kommit mer och när jag kände efter med papper så känns det som små sår som svider. Tror jag är så torr att jag fått sprickor i huden faktiskt. Nån annan som upplevt det? Är det normalt? Smörjde med lite olja (oparfyrmerad såklart) så hoppas det blir bättre. Obehagligt med sår och kli.