Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-03-19 08:21:22 följande:
    Funderar på att göra ett ul i v.12 ändå bara för att se att allt är bra men de mäter inte nacken eller nått sånt här men då får man ju iaf se att den lever och mår bra. Känns lite länge till v.18 nu....

Åhh hade glömt att det va idag! Kommer gå så bra så, säker på att huggen är ligamentsmärtor. När ska du dit? Du uppdaterar väl direkt efter?
    Låter bra :) man vill ju se bebisen så många ggr som möjligt.. Ja tror att behovet att göra ul kommer bli mindre när vi känner sparkar..

Har du verkligen tagit in till 100% att du ska bli mamma? Åh ja tror de är en dröm ibland O allt typ är inbillning haha
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-19 18:22:26 följande:

Går knappt att dölja längre.

Åh finis <3....
  • eagle87

Behövde inte göra vaginalt ultraljud utan hon gjorde bara på magen :) va jätte skönt

• eagle87

Åh tack fina ni :) ja funderade på att lägga upp bilden i tempar tråden O typ skriva inspo för er med pcos..kolla de går :) Men samtidigt vill ja inte sticka ngn i ögonen lr göra de värre..

De är svårt ibland att vara på andra sidan, en av mins vänner pratar inte med mig längre men jag messar henne då O då den andra är faktiskt lika intresserad av min baby som jag av hennes ivf :)

• eagle87
    Längtar88 skrev 2016-03-20 14:04:09 följande:
    Dom har jag köpt. Favoriter!!! Älskar att jag kan ta i hylsorna när de glider ner istället för i magtyget som på andra.
    Va så osäker på om ja skulle köpa 36 lr 38... 36 är de på bilden.... Kommer man växa på låren O rumpan liksom?
  • eagle87

Hur är era flytningar som gravidA? Ja har så vattniga typ alltid blöt fläck i trosan? Blir så rädd att ja kanske läcker foster vatten ?

• eagle87
    Sajocawa skrev 2016-03-20 18:49:42 följande:

Har jobbet precis hela helgen så har inte hunnit läsa vad ni skrivit, ska se om jag hinner ikapp ikväll ;)

Apropå ingenting ska jag berätta en liten rolig historia.. Sorry för långt inlägg.

Förut när loppan pratade lite om förvirring tidigare så nämnde jag ju att jag var ett riktigt hopplöst fall förra graviditeten, var så snurrig konstant så jag var tvungen att sluta köra bil (och då körde jag dessutom bil på jobbet men var tvungen att säga nej.. Kom till rondeller och visste inte vilket håll jag skulle köra..)

Det har REDAN börjat för mig denna graviditet också. Har som sagt jobbat i helgen, jobbar på spa så träffar en hel del människor men har verkligen inte kunnat prata med gästerna. Har blandat ihop ord, hittat på konstiga meningar mm.. Reagerade inte riktigt på att det hade med graviditeten att göra förrän jag först och främst imorse satt i bilen påväg till jobbet och insåg att jag hade glömt ta på mig arbetskläderna (så jag hade jeans på mig och tröjan jag hade sovit i...) , och inte nog med det, när jag äntligen jobbat klart (i för stora lånekläder...) så åkte jag hem och precis när jag kommer innanför dörren och tar av mig skorna ser jag att jag har på mig mina inneskor.. Jag har alltså glömt min skor på jobbet!!
    Jag orkade inte åka tillbaka (hade nog tagit strax över en timme för mig att komma hem igen) så hoppas jag har ett par gamla skor nånstans som passar för jag jobbar inte förrän om två veckor igen..

Haha fick mig verkl att skratta :) skönt att du iaf verkar må så bra :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend