Gravida från Tempar/Fertility Friend
Någon som har förlossnings rädsla? Ja får ångest bara jag tänker...
Någon som har förlossnings rädsla? Ja får ångest bara jag tänker...
Känner mig oxå jätte stor, v21+6....
Hallå hon har fött!!!
Befinner mig i en sån jobbig situation.. Mamma vill boka sin biljett till England från dubai O då kom dilemmat upp igen när ska hon komma.. Min man vill att hon kommer 2 veckor efter förlossning O mamma vill komma innan O inte missa förlossningen.. Jag vet inte vad jag vill jag tror jag vill vara ensam med honom osen njuta av mammas sällskap efter 2 v när han har gått till jobbet...
Mamma är jätte ledsen O typ bara gråter varje vi gång vi pratar, känner så dåligt samvete... Känner mig så kluven till allt...
Hej, tack för alla svar... Min mamma verkar lugnat ner sej vi har inte pratat om de mer men hon verkar vara sig själv nu när vi pratar :)
Har ni bestämt något namn till bebisen än?
Ja har åkt på hals infektion igen O mår skit, fått 10 dagars penicillin kur.. Fattar inte varför jag blir sjuk så ofta, någon mer som är mer sjuk under graviditeten?
Hur aktiva är era små pluttar? Jag har framåtlutad livmoder och fick höra att jag kanske inte skulle känna så mycket men känner heeeela tiden. Så fort jag är stilla/vilar så kommer det lite knuffar och iaf 2-3 gånger om dagen rejäla sparkar. Känns så himla kul för (även om det säkert är felaktigt) känns det som att man får lite koll på hans personlighet och att han somnar när jag rör på mig men vaknar och är livlig så fort det blir stilla :)