Gravida från Tempar/Fertility Friend
En speciell massage som utförs just för att dränera kroppen på slagg och överflödig vätska. Man brukar se väldigt tydliga resultat direkt! :) Finns behandlingar både för ansikte och kropp
En speciell massage som utförs just för att dränera kroppen på slagg och överflödig vätska. Man brukar se väldigt tydliga resultat direkt! :) Finns behandlingar både för ansikte och kropp
Haha man anpassar sig! Det är som att kroppen undermedvetet vet att det ligger en skör bebis ingosad i armhålan så man kan inte röra sig i sömnen. :)
sen måste jag tillägga att när jag ammade på nätterna höll jag mig inte vaken en enda gång, jag vaknade till, drog fram tutten och efter 5 sekunders amning hade jag slocknat igen. Brukade oftast vakna nästa gång med dyngsur säng för att tutten "legat framme" hela natten så att det läckt lite här och var.
Däremot känns det som att vi däremot kanske måste försöka anamma den idén med en spjälsäng bredvid vår säng så jag kan amma i sängen på nätterna, hålla mig vaken(!), och sen lägga tillbaka bebis, för vi har fortfarande en sjövild (snart) 2-åring som jag är helt säker på att vi inte kommer få in i hennes egna rum innan november och hon vet nog nog inte undermedvetet att man helt plötsligt ska ligga helt stilla när man sover..
Jag hoppar in här efter att plussat idag
Fortsätter ni tempa efter plusset också?
Alltså hoppas ni tar ironin ovan, är inte sur på riktigt på er "dumma" grupp ;) bara undrar om det är värdt att aktivera fb för.
Så du har inte kommit dit heller? Tycket det är lite svårt att hålla koll på vilka nick som hör ihop med vilka personer, så jag har inte full koll på folket. Avvaktar du bara eller nöjer du dig med FL?
Är det någon som kan det där med nub-teorin och stämmer det? :P
Vill bara ge ett tips om det är fler än jag som har väldigt täppt näsa. Har dessutom pollenallergi så har varit riktigt illa sista veckorna och mannen sover dåligt för att jag börjat snarka och jag sover dåligt för att jag inte kan andas. Har kört med saltvattenspray och allergispray men funkat ganska dåligt (efter 4 på morgonen har jag varit megatäppt igen). Men bytte till en helt vanlig aloe vera-spray och det funkar sååå bra. Så skönt att få sova igen! Så om det är fler som har problem pröva det :)
Köpte den på apotek, tror boots.
Någon som har förlossnings rädsla? Ja får ångest bara jag tänker...
Vet att vi är lite sega med att komma igång men igår köpte jag första grejen till lilleman. En body, åh kungar jag och tar på den hela tiden för den är
Så liten och söt <3 <3 <3