Loppan84 skrev 2016-03-21 07:34:21 följande:
Härligt! Ojdå, det ska jag kolla upp. Är ju bara v.11 nästa vecka.
Nej blir inte Sthlm men planen är att åka direkt till Gotland imorgon. Då kan vi flyga hela vägen om vi åker via Sthlm blir det både flyg och lång båtresa så det tror jag är värre. Men känner mig inte alls lika mycket illamående nu när jag vilat och slutat med vitamintablett så flygresan ska nog gå bra :) har ni också ledigt nu? Har för mig det va bank holliday runt påsk? Skapade med mina gamla house mates igår och sa att jag va gravid och fick sån himla saknad efter London och England faktiskt <3
Ja tror inte det är ngn fara innan 12 v utan de vill väll bara ha ngn gräns liksom...
Åh va mysigt me Gotland :) har faktiskt aldrig varit där... Vi håller på planerar semester i slutet på maj. Typ Babymoon:)))
I England så rekommenderar D-vitamin lika mkt som folsyra, dvs man får papper av bm att man måste ta de etc.. Så ja tar multivitamin för gravida tablet osen extra D-vitamin... Men är typ inte utomhus så mkt.
Bra att du mår bättre utan dina vitaminer...
Jobbar lång fredag ledig lör sön mån...
Mitt jobb är skit får inte ledigt lr betalt på bank holiday..
Förresten hur funkar mamma pennin i Sverige? Vi får 90% av lönen första 6 v sedan 1650 i veckan i 9 månader.. Men 1650 i veckan i England är ingenting....bara Maten för två vuxna går på 700-800 kr i veckan