Gravida från Tempar/Fertility Friend
Blir lite orolig att jag ej mår lika illa som er, har inte spytt en enda gång, mår lite illa på morgonen O mellan måltider thats it... :/
Blir lite orolig att jag ej mår lika illa som er, har inte spytt en enda gång, mår lite illa på morgonen O mellan måltider thats it... :/
Hej tjejer!
Kul att se tjejer jag "känner" Gått med i annan bf-tråd men det är bara massa nya, det är kul det med. Men att få följa er är nåt speciellt!
Jag ska alltså vara gravid i v.7 (6+6 idag) går in i v.8 i morgon Illamåendet satte igång i fredags. Idag panikköpte jag Postafen och Saltiner...verkar fungera rätt så bra hittills. Idag har jag fått i mig hela middagen och än så länge inte börjat må sjukt illa av att bara se bilder på mat på fb x-)
På fredag ska vi på tidigt vul på ivf-kliniken, ser med skräckblandad förtjusning fram emot det. Lite läskigt om de inte skulle hitta nåt foster, har en bekant som det hände just det för i veckan så lite skraj är man...
Skönt O höra att man inte behöver spy hehe:) ingen vet kön än sp länge va, ska alla ta reda på? Jag är såååå nyfiken
Här har ni en magbild från mig också, v 13. Trots att det t.o.m. är på kvällen så syns det inte mycket. Om man inte vet att min mage egentligen är platt så kan det lätt passera som en vanlig mage. Känns som svullnaden lagt sig ytterligare ett snäpp nu. Både trist och skönt att magen dröjer.
Som tröst till dig Eagle o alla andra som nojjar över brist på symptom kan jag hälsa att jag ännu inte mått illa nånting i mina två graviditeter! Har två veckor kvar att bli illamående på i denna, men tror inte det kommer bli nåt sånt!
Så arg O ledsen att jag inte kan sova... En släkting fick en son i söndags O fick nyss veta va han ska heta O de är samma namn som vi bestämt om vi får en kille.. De enda namnet jag gillar. Namnet som jag hade bestämt flera år sen.. Vårat namn!!! Finns inget annat namn ja kan tänka mig.. De är svårt me indiska muslimska namn som funkar i England!!!! Vill bara slå någon.. Känns så orättvist
Oj va mkt ni skriver... Helt slut idag...
Lycka till imorn längtan 88 är säker på att de ingen fara...
Killnamnet vi valt är Keeyan / Kian
Så ovanligt just därför de känns tråkigt att de tog de... Känner ingen som heter så...
Capy grattis till pojke..
Ska ni andra ta reda på kön?
Då går jag in i vecka 25 idag, mer än 60% av graviditeten avklarad... önskar att tiden kunde gå ännu fortare....
Bjuder på en magbild också :)