Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-03-18 20:49:04 följande:
    Aha jag har det också enligt appen. Hade äl 3 februari. När du hade du äl? Konstigt att jag plussade 4-5 dagar innan dig om vi hade samma dag?

Mår fortfarande skit men inte spytt ikväll iaf, men ligger bara still på soffan och min kära tar hand om mig så har verkligen vilat från eftermiddagen och då mår man ju bättre. Om jag hade rest hade jag varit på resande fot från kl 15-21 så då hade jag nog varit knäckt nu ;)
    Jag hade pos test 3-4 feb neg test 5 feb O temphöjning 6...

Förra ul blev jag ju tillbaka flyttade 2 dagar..

Skönt att du mår bättre O bra att du inte åkte..

Har du nånsin haft typ små knivhugg i livmoden? Gör inte jätteont men obehagligt sen typ håll i sidorna O över magen?? Lätt värk i ländrygg O rumpa?
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-18 21:39:57 följande:

Hehe jag har lagt 20e jan i en annan app (gravid & baby) och då får jag också bf 28e. Oklart hur de räknar då ;)

Kolla såhär blir gravid O baby på mig när ja la in 22/1. Helt sjukt.. Ja vet att du redan svarat på detta men jag har glömt... Skulle du göra kub isåfall när O var
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-19 06:58:40 följande:
    Jag har bestämt mig för att inte göra kub här. När det inte är tillåtet i landet man bor så känner jag att det blir att gå väldigt långt för att inte får ett barn med downs att åka till ett annat land (även om det är Sverige). Det kändes fel och ärligt talat känner jag nu att jag aldrig hade klarat att göra abort oavsett vad som kom upp. Jag har aldrig gjort abort men har alltid tänkt att det skulle varit ganska lätt om jag va tvungen men nu när jag är gravid så känns det heeeeelg overkligt att i v.9 som jag är i nu är det väldigt många som gör abort. Jag menar nu har verkligen känt fysiskt hur det är att va gravid... Jag hade inte klarat det
    Ja förstår O håller verkl med... Den enda anledningen till att vi ska göra kub är ju såklart ultraljudet osen av ren nyfikenhet... Ja har faktiskt inte äns tånk så långt att vi skulle kunna få hög risk men om vi nu fick de... Så skulle ja aldrig aldrig göra abort.. Så mycket som vi kämpat liksom..

Så nästa gång du får se bebisen är på rul?
  • eagle87

Är faktiskt nervös för dagens ul... Speciellt me alla dessa hugg knip kramper :(

• eagle87

Tack :) tar du fort lutinus? Jag tar lutinus O min gyn sa att ja kunde sluta på äl+21... Men vågar ej.. Är på äl+43 idag O tänkte ta 3 v till tar dock bara en per dag

Iskristall skrev 2016-03-19 09:17:49 följande:

Håller tummarna eagle87! Jag tror på att det kommer gå jättebra!

• eagle87
    Iskristall skrev 2016-03-19 08:29:34 följande:
    Nej, jag tog sista lutinus 29 februari. Då hade jag tagit det i 21 dagar. Fanns ingen anledning att fortsätta ta dem efter det då kroppen tagit över progesteronproduktionen vid det laget och det har gått jättebra att sluta.
    Hmm ok ja fick ju lutinus vid naturligt försök O skulle börja efter äl för att jag har progestron brist.. Läst att moderkakan tagit över i v 12 så tänkte sluta då :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend