Gravida från Tempar/Fertility Friend
Det var jag!! Svällde galet om fötterna så kunde inte åka hem i mina egna skor ens.. Hm minns inte exakt när det försvann, men vi åkte hem från BB två dygn efter förlossningen och det var kvar minst ett dygn hemma, och så la det sig gradvis liksom... mjölken rann nog till ordentligt 3e eller 4e dagen och det kanske stämde med att svullnaden la sig då..
hoppas det går över snabbt, jag svällde ju som sagt bara om fötterna så led inte så mycket av det, kunde ju ändå gå okej, men kan tänka mig att det är jobbigt om även händerna drabbas..
Åh vad mysigt ni verkar ha det ändå, skönt att du är glad och tillfreds trots lite problem med övernattning och sånt. Födde du förresten på det där speciella sjukhuset/avdelningen som du ville?
Hoppas ni får komma hem snart så ni kan mysa ordentligt hela familjen, det är en speciell känsla att komma till sitt hem igen för första gången - för det känns som ett helt nytt hem när man helt plötsligt har en bebis med sig.
Nej där får man bara föda om man inte har några komplikationer eller nått så pga igångsättningen var det inte ett alternativ. Efter att fått epidural så tycker jag det va himmelriket så ska inte klaga - det var nog helt rätt för mig. Dock tror jag kanske jag sluppit de svaga värkarna på slutet som gjorde att fl drog ut på tiden är men i efterhand är jag ändå ett stort fan av epidural. Hsde aldrig trott det var SÅ stor skillnad alltså. Hade du det förra gången? Tänker du ta det denna?