Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

Gravida från Tempar/Fertility Friend

happylife skrev 2016-10-01 09:05:35 följande:

Alltså dessa första veckor går så sakta!! V 7 (6+1) idag.. Vill spola till kub minst!!

Ja hua vad långsamt det går!!! Vill komma till 2-siffrigt i alla fall
  • misslina

Alltså jag äter hela tiden! Jag måste för mitt jäkla illamående. Typ varannan timme' är som en liten bebis!
    Alltså min vikt denna gång kommer skena! Har gått upp rätt mycket med båda barnen trots att jag har kräkts så mycket! Inget jag bekymrar mig om så. Har lyckats gå ner allt efter grav. Men det är så grymt jobbigt att bära på plus att jag känner mig som ett vulgo haha nä det var min klagovisa för idag' ;)

• misslina
    columbus skrev 2016-10-03 09:46:15 följande:

När hörde vi från misslina senast? Mår du bra? Hoppas ditt illamående börjar bli bättre snart <3

Hej på er!

Jo jag är här bak i kulisserna ;) men mår så jäkla pyton! Hade en hyfsad dag häromdagen... Tänkte att YES! Nu vänder det! Men tji fick jag! Blev typ värre dagen efter hahaha. Så jag får nog ge det några veckor till!

Hoppas ni klarar er hyfsat från illamående för detta önskar jag ingen!
  • misslina
    happylife skrev 2016-10-03 12:14:08 följande:
    Hemskt! Får du i dig någon mat?

Jag frossar i allt möjligt trots illamående!
    Nja hyfsat! Men äter samma Mat varje dag! Börjar dock ta ganska mycket på psyket detta!
    Sen ringde läkaren och tyckte att jag skulle börja jobba nån timme varje dag... För försäkringskassan är så hård! Och jag hade ju "bara" kontorsjobb. Fattar inte hur dom tänker. Så nu är jag stressad över att de tänkt tvinga mig att jobba. Jag klarar ju knappt att resa mig från sängen....
  • misslina
    sagoskog skrev 2016-10-03 14:00:55 följande:

Kikar in med en liten uppdatering.

Vi är hemma än så länge. Har haft onda värkar sen 05 i morse, med ca 7 min emellan. Blodblandat slem också. Men det har liksom hållt sig på samma nivå hela tiden. Antar att det är en sån där latensfas som jag missade förra gången :) Nu verkar det dock dra på lite. Eller om det är önsketänkande. Tack för alla tummar! :)

Åh vad spännande! Lycka till :)
  • misslina
    Loppan84 skrev 2016-10-03 22:18:19 följande:
    Nej då, vilken vecka är du i nu? Bruna flytningar är ingen fara så länge du inte har ont eller der kommer färskt blod. Förstår din oro men är säkert ingen fara <3
    E
    Vecka 9 är jag i, går in i vecka 10 på fredag.

Ska försöka få mig ett vul idag.... Har typ inte sovit något i natt... Legat och tänkt på detta hela natten....
  • misslina
    happylife skrev 2016-10-04 07:50:03 följande:

Misslina, har det fortsatt komma?

Ja lite granna i alla fall! Vågar knappt resa mig ur sängen...
    Molvärk har jag också....
  • misslina

Usch! Är riktgt nervös och har en riktigt dålig känsla! Fick tid för ett privat vul idag 1245....
    Stolpskotten på kvinnokliniken är jag så arg på! Tydligen så blöder jag för lite och för få dagar för att få ett vul där!

Har ingen bra känsla! Mitt illamående är som bortblåst och känner mig mindre gravid! :( jävla skitdag!

• misslina
    eid skrev 2016-10-04 11:14:32 följande:

Såg just att sagoskogs lilla tjej har kommit! Hurra!!

Åh vad roligt!

Precis hemkommen från UL. Allt såg fint ut! Lilla hjärtat pickade på fint! :) så lättad just nu!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend