Gravida från Tempar/Fertility Friend
Alltså dessa första veckor går så sakta!! V 7 (6+1) idag.. Vill spola till kub minst!!
Alltså dessa första veckor går så sakta!! V 7 (6+1) idag.. Vill spola till kub minst!!
Alltså jag äter hela tiden! Jag måste för mitt jäkla illamående. Typ varannan timme' är som en liten bebis!
Alltså min vikt denna gång kommer skena! Har gått upp rätt mycket med båda barnen trots att jag har kräkts så mycket! Inget jag bekymrar mig om så. Har lyckats gå ner allt efter grav. Men det är så grymt jobbigt att bära på plus att jag känner mig som ett vulgo haha nä det var min klagovisa för idag' ;)
När hörde vi från misslina senast? Mår du bra? Hoppas ditt illamående börjar bli bättre snart <3
Kikar in med en liten uppdatering.
Vi är hemma än så länge. Har haft onda värkar sen 05 i morse, med ca 7 min emellan. Blodblandat slem också. Men det har liksom hållt sig på samma nivå hela tiden. Antar att det är en sån där latensfas som jag missade förra gången :) Nu verkar det dock dra på lite. Eller om det är önsketänkande. Tack för alla tummar! :)
Bruna flytningar ikväll! Känner mig helt förtvivlad :(
Misslina, har det fortsatt komma?
Usch! Är riktgt nervös och har en riktigt dålig känsla! Fick tid för ett privat vul idag 1245....
Stolpskotten på kvinnokliniken är jag så arg på! Tydligen så blöder jag för lite och för få dagar för att få ett vul där!
Har ingen bra känsla! Mitt illamående är som bortblåst och känner mig mindre gravid! :( jävla skitdag!
Såg just att sagoskogs lilla tjej har kommit! Hurra!!