Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

Gravida från Tempar/Fertility Friend

GästenT skrev 2016-08-31 19:18:16 följande:

Misslina: Grattis igen till plusset! Var det till helgen du skulle ta ett digitalt eller har du gjort det nu? :)

Tack så mycket :)

Till helgen... Lördag...Men om jag känner mig rätt så blir det på fredag ;) haha
  • misslina
    Ememem skrev 2016-09-01 00:41:39 följande:
    Åh jag visste att det där var ett plus! Grattis!
    Tack snälla :)
  • misslina
    mamalolo skrev 2016-09-01 07:04:36 följande:
    Så kul! Välkommen. Håller tummarna för att det tar sig och att du får bekräftelse i helgen!
    Tack snälla! Ja jag hoppas på ett positivt besked i helgen ( eller i morgon haha)
  • misslina

Idag fick jag det bekräftat med ett cb digital. Gravid 1-2:):) känns helt galet underbart! :)

• misslina
    mamalolo skrev 2016-09-02 08:44:18 följande:
    Åh så härligt! Grattis! När har du BF?
    14 maj:)

Ska på inskrivning 5 oktober... Då är jag i vecka 9 (8+2)... Är det inte sent?
  • misslina
    mamalolo skrev 2016-09-02 08:48:08 följande:

Hörni, jag är konstant hungrig/smått illamående (även på natten) just nu - 6+4. Jag borde minnas när det gick över senast jag var gravid men gör inte det... Minns inte heller att det var så här illa. Har haft rätt snälla graviditeter. Svårt att tänka på något annat just nu. :-/

Hur var det för er?

Jag mådde illa vecka 7-20 med första.

I princip hela grav med andra.
    När vi blev gravida i jan så från vecka 6-7 och det var 7 resor värre. Så jag bävar mig liiiiite ;) inför vad komma skall!

Så vi får peppa varandra för det kommer börja för mig snart! Jag hoppas det inte blir så långvarigt för dig!
  • misslina

Alltså denna trötthet alltså! Klockan är
    Fem i åtta och jag kämpar.... Oj vad jag kämpar för att hålla mig vaken ;)

• misslina
    happylife skrev 2016-09-09 15:25:04 följande:
    Tack så mycket! <3 vilken vecka är du i nu? Hur mår du?
    Jag är svinrädd att må som min förra grav, kräktes hela dagarna och minskade för mycket i vikt det vände aldrig, sen avbröt vi...så vill inte ha de så igen =/
    Oki! Är i valet och kvalet nät jag ska ta de digitala.
    Men tar mitt sista lloyds imorn så får vi se hur starkt det är!
    Det är också min rädsla! Mådde röv innan missfallet och även med mitt andra barn! Det är inge roligt alls! Huva! Så nu njuter jag så länge jag får må bra! Gissar att det är två veckor till ;)
  • misslina
    happylife skrev 2016-09-09 16:51:38 följande:
    Haha usch då! Vilken vecka är du i?
    Nu är jag i vecka 5:)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend