Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Hej på er!

Kul att följa er och era magar... Även om det är på avstånd. Men tänkte ge er en update:)

Men nu börjar det närma sig att börja försöka igen.. Om en månad tänkte vi om kroppen kommer tillbaka till en normal cykel igen. Blev skrapad för två veckor sedan för att allt inte hade kommit ut. Så det har varit mycket efterspel efter missfallet. Men nu känner kag mig på banan igen och hoppas på att jag kan joina er här så småningom!

Kram på er!

• misslina
    Symetrical skrev 2016-05-04 07:34:50 följande:
    Så himla kul att höra av dig! Håller tummarna att kroppen är samarbetsvillig nu. :-*
    Tack snälla :)
  • misslina
    Loppan84 skrev 2016-05-03 22:07:35 följande:
    Härligt misslina! Ser fram emot att snart ha dig tillbaka här med liten plutt i magen igen <3
    Tack snälla :)
  • misslina

Hej på er tjejer! Det närmar sig med stormsteg för er. :) så mysigt!

Nu börjar det äntligen bli dags att sätta i gång för oss igen efter långa månader efter missfall, infektion och skrapning!

Men tänkte kolla med er som genomgått detta eller en del av det. ( vet att det finns andra trådar, men känner att jag vill vända mig till er)

När kom er mens och ägglossning igång? Detta är min andra mens men tror icke att jag hade äl förra månaden. Brukar Veta ganska bra tidigare när det kommer till flytningar och allmänt mående när jag har äl.

Kan det vara så att det tar några månader innan äl kommer igång efter missfall och skrapning?

• misslina
    Loppan84 skrev 2016-06-13 22:17:38 följande:

Jag fick ägglossning efter 3 veckor, blev ju gravid då så vet med säkerhet att det var en riktig äl. Tror en del får en cykel utan äl först men sen kommer det igång som vanligt för de allra flesta. Håller tummarna för dig <3

T v
    Tack för svar! Ja det är
    Nästan det jag misstänker! Hoppas det kommer igång denna månad! Tack för ditt svar! :)
  • misslina
    Symetrical skrev 2016-06-14 07:33:10 följande:
    För mig kom äl som vanligt på typ cd 40 (galet sent med andra ord!) efter både mitt tidiga MF och mitt MA. Vet dock många som har en cykel först utan äl, utan där mensen kommer direkt istället.

Håller tummarna för att din cykel ordnar upp sig nu och att det kanske blir en liten vår/sommarbebis för er istället. <3
    Tack snälla! Ja oj vad jag hoppas :)
  • misslina

Jag tittar in här lite försiktigt!
    Har fått plus både igår och idag :)
    Men kommer tillbaka om jag får det bekräftat i helgen (då jag har bim)
    Så jag hoppas att jag snart kommer hänga mer med er här
    :)

• misslina
    Loppan84 skrev 2016-08-31 17:23:12 följande:

Välkommen! Allt är säkert bra, men förstår att du ör lite osäker. Hoppas du kan slappna av lite mer efter bim :)

Tack så hjärtligt :)
  • misslina
    eid skrev 2016-08-31 19:10:14 följande:

Nu har jag kommit hem från RUL. Gick så bra som det bara kunde- allt såg fint ut och bebis vinkade till och med lite till oss. Vi kommer att få en liten tjej som beräknas till 31/1 och vi är så lyckliga! Här ser ni handen <3

Åh vad kul med rul! Grattis till tösen:)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend