Inlägg från: Längtar efter en bebis |Visa alla inlägg
  • Längtar efter en bebis

Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?

Ooh så bra , men aah bara man har vilja !

Faan är så rädd nu när jag kmr börja med Prego att de inte komma hjälpa eller att dom ej kmr vilja skriva ut ? Har gått upp så mkt sen jag sluta amma från ingenstans..

Vägde 50 när jag gifte mig sen gick upp 73 och stanna där , när jag blev gravid gick upp 82 hela gravideten , direkt jag födde och så gick igen ner igen på 73 men sen jag slutta ama sist jag vägde mig för 2 månader sen vägde 82 igen nu vill jag inte ens väga mig mer , försöker gå ner vill första sluta äta men se går inte blir så hungri snabbt och Börjar bli latt oroar inte gå runt / träna :(

• Längtar efter en bebis
    IlonaSofia skrev 2016-02-11 19:24:11 följande:

Vad långt kvar till ditt besök eller ville du det? Det gör det säkert, dina odds verkar ju rätt bra tycker jag! :)

Nae verkligen inte jag ville som snabbt som möjligt , för man vet ju Aldrig hur långt tid de kmr gå att plussa , sen är bebisen inne 9 månader i magen hahah längtar verkligen att min lila tjej ska bli stora syster sen blire stopp 3 år vill villa :)
  • Längtar efter en bebis

Aah okej , va kostar de runt då att gå te ngn privat gyn. ? :)

Aah sant men tkr att de bäst att kolla hur äggen ser ut om de växer som de ska och om du verkligen får ägglossning ?

Hon fyllde förigår 8 månader :) så tkr de blir perfekt lagom :) Sen paus ett bra tag som sagt haha :)

Jag skulle oxå få trillingar med första kuren med Pergo men de förbjöd oss ha sex osv ,,, för risken föda tidigt / missfall och sånt..

Till sist blev de bara en Maribel haha ( min dotter ) :)

• Längtar efter en bebis

Ooh så bra såå biligt ,

Taack !

Haha såå söt :) när fyller hon år dåh ? :)

Min fyller 1 år den 10 juni :)

Hmm när jag fick hjälp var jag bara 19 jue år gammal då vare gratis , nu vet jag inte om man betalar när man är 21 eller 25 ?

Idag är 21 år gammal haha :)

• Längtar efter en bebis

Hehe aah okej :) Nice

Aah läste på deras sida från 18 får man hjälp:)

Aså de hitta inga fel allt var normalt

dom misstänkte att jag kanske inte ägglossar på grund av mina långa cyklar men inget dom visste säker :S

• Längtar efter en bebis
    klariis skrev 2016-02-13 21:53:12 följande:

nu har jag fått bekräftat att jag inte ägglossat denna månad. har ingen temphöjning heller så antar att det är så det är. Vet inte om det har med pergotime att göra men det är första gången på två år då jag inte fått positivt på ägglossningstest och temphöjning. Min läkare skulle förklara för mig när jag får min mens varför det blev som det blev. Jag är bara arg, för känner mig lite lurad på insemination. För hon var så säkert att jag skulle ägglossna att jag inte behövde sån där ägglossningspruta som gör att man ägglossar. Jaja, nu får jag bara vänta på mensen och hoppas på det bästa, snart börjar jag ge upp! 

Vilka idijoter dom bodde ge dig den där ägglossning spruta !
Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?