Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?
Skulle du vilja lägga upp bilden som du tog idag grav test :)
Skulle du vilja lägga upp bilden som du tog idag grav test :)
aaaah måste dela av mig hahah aså jag får de känns som någon drar mig på brröstera vid sidorna , sen har jag spytt 2 ggr så fort luktar något får kräkningar :0
Sen kissar jag hela tiden ..
Men sååå tidigiigt:0
Är nu 50/50 ? :0
Vet inte vad jag ska tro
Okej hehe men kan man känna av så tidigt ? Aså kan ej tro :s
Nja beror ju på om de blivit av hcg:)
Jag kände sist när jag va gravid så första sakerna va att jg kände mig sjuk typ feber, sen trött o törstig hela tiden. Vart galet sugen på nyponsoppa typ i v.5 men mådde illa när jag åt de haha
Haha kommer bli galen snart av väntan :0
Vill så gärna testa imorgon men en del av mig säger testa 8 Hahaha ooohhh
Heej tagit testet än eller ? :D
Hur går det?
Fick mens idag:/ blöder inte mycket än men sätter väl igång inatt:(
Så tänkte testa letrozolen dag 3-7 nästa månad o se hur de går:) vi får nog ingen otrivelle för läkaren ska på semester o kan nog inte kolla mig. Funderar även på att köra en tablett dag 3,4,5,6 o kanske 2 st dg 7. Eller är de dumt att experimentera själv utan vul tror du?
HAha oj vafaan hände nu Hahaha damn jävla iPhone
Letrozol o pergo är typ samma funkar lika man tar 3-7 eller 5-9.
Å trist med mens för dig med:( men det är mycket som ska klicka, bra ägg, bra sperme, rätt ph osv :)
Nu kör vi igen:)
Får du otrivelle den här månaden med?
Hej! Vad väldigt länge sen jag va inne här nu. Jag äter nu min 4e pergotime kur. Inne på dag 4. Har fått pergotime för hela sommaren. Min läkare skickade remiss för IVF, har fått brev hem från dom att jag får en kallelse snart. Så det känns jättebra faktiskt! Så har släppt lite på pressen nu och satsar på IVF:en. Men kommer äta pergotime hela sommaren och dubbelkur i augusti /september om jag inte blivit gravid denna sommar. Min sambos sperma prov va helt bra! Så alla våra tester, värden osv är helt bra vilket är skönt ändå!