Inlägg från: Längtar efter en bebis |Visa alla inlägg
  • Längtar efter en bebis

Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?

Ja läkaren sa att jag skulle ta den kl 12 på morgonen men vakna städa hela lägenheten som en galning sedan gick vi ut hann aldrig så min man hjälpte mig kl 22.00 tog jag den och vi ska ha samlag ikväll men känner inga stickningar som förra ggn :-/

En fråga när du är klart men sprutan , allså vridas på 250 m och sen satt på locken för sprutan och så ska det komma lite vätska högst upp på nålen eller ?

Vi körde igen den utan att de kom som en lite droppe längst upp?

Läste att de ska komma lite droppa för att man vet den ska fungera ?

Men jag fick ju endå allt i mig

• Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-08-08 07:54:34 följande:

Fick mens o vet inte om jag tar en paus denna månad. Vi närmar oss ivf snart med. I nov är de ett år sen vårt ma o då får vi börja med ivf

Heej har inte vart inne på flera veckor häär inne , såg att du skrev Att du fick din mena same here fick den 6 aug mens , men ville Ba säga vi hade inte alls samlag efter sprutan ( kanske nästan 2 veckor ) efter sprutan så små tjafsa vi och ville inte ha samlag eller barn med min man hahha så denna månad ska jag oxå pausa plus att vi åker på semester i Montenegro snart
  • Längtar efter en bebis
    Änglamark skrev 2016-08-09 11:04:08 följande:

Jag tror ni gör rätt i att pausa, eller iaf att tänka på annat och inte missa resten av allt som finns att göra. Huvudsaken är ju att ni gör det som ni tycker är rätt. Jag hittade ett forum "Tänk om man aldrig får ett barn?" där de delar med sig av jobbiga saker men även saker som får dem att tänka framåt. Längtar efter en bebis, hoppas ni får en trevlig semester 

Yeees vi ska pausa ... Taack vi får kanske köra igen nästa månad får se hur de blir .. Va ska ni göra
  • Längtar efter en bebis

Olej

Änglamark skrev 2016-08-25 14:56:22 följande:

Nä, har bara testat dubbel dos Pergotime. Ska du ta trippel? 

Olej hur gåre me dubbel dåh ? :) ngn plus eller ?

Aha inväntar mensen ska ta trippel
  • Längtar efter en bebis

Tjeeejer jag är graviiid !! På helt egen hand ..

Vi vänta på mensen sen skulle vi börja med Pergo men där ser man ! Vi har inte ens försökt ..

Plus så har jag oregelbundne mens / ägglossnlng och övervikt ... Men där ser man whiipi

• Längtar efter en bebis
    Newbie84 skrev 2016-09-22 18:48:51 följande:

Grattis! Vad kul :) så spännande! Hur mår du, känner du dig preggo?

För mig gick det inte men ska börja med Pergo på söndag sen har jag VUL dag 10 och ert nytt dag 14 denna gång så det blir bra med lite uppföljning. Blöder nåt så sjukt mkt och har haft så himla ont i magen :( någon mer som haft så av Pergo?

Skulle aldrig märka det för att min mens är oregelbundne som sagt men de 3 sista månaderna kom den samma datum varje månad , och denna månad var den sen 2 veckor så bestämmde mig idag på morgonen att ta grav test , då min man och alla andra märkte att mådde lite dåligt från lukt då och då .. Mina bröst blivit större / värker oxå ,, små hugg i magen och pirrar .. Magen svullen fått form runt..

Ringde barnmorskan idag och hon sa är i vecka 6+2
  • Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-09-24 13:10:53 följande:

Grattis:)

Taack , hur går för er?

Jag själv är jätte överraskad , då vi inte ens har försökt och jag blev gravid på vår semester hehe
  • Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-09-28 05:55:49 följande:

B

Nä här går de inte bra.. trodde plus igår men neg idag.

Ingen letrozole denna månad för jag orkar inte. Jag ska operera bort en polyp i livmodern först

Ojj beklagar , men vila lite då kommer kroppen igång själv
  • Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-10-26 15:43:22 följande:

En uppdatering från mig. Blev gravid den här månaden utan letrozole och vi hade bara sex en gång utan att ha koll på äl.. helt otrolig men är överlycklig:)

Nämen grattiiis till er där ser man haha : )
Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?