• Milla2016

Vi som planerar äggdonation 2016

Hej!

Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?

Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.

Någon annan som är på gång eller planerar?

• Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016
  • Savasana
    Kurrea skrev 2016-04-06 07:07:47 följande:

Hej Savasana, har inte provat akupunktur annat än direkt före och efter transfer på kliniken. Men då var det ju inte för slemhinnas skull. Ska se om någon utför det här i närheten. Vilka typer av örtmedicin har du provat?

Jag började 3 månader innan syskonförsöket hos min akupunktör med örter och akupunktur igen för att förbereda och stärka upp kroppen. Jag hade nyligen slutat amma då vilket tar väldigt mycket på kroppen. Han gör örtrecepten helt individanpassade efter vilket behov/diagnos man har och justeras sen varje vecka.
  • Savasana

Ronon: grattis till den ädla statusen som ruvare! Bara en vecka kvar nu med andra ord till testdag.

• PeeWee44
    Kurrea skrev 2016-04-06 07:07:47 följande:

Hej Savasana, har inte provat akupunktur annat än direkt före och efter transfer på kliniken. Men då var det ju inte för slemhinnas skull. Ska se om någon utför det här i närheten. Vilka typer av örtmedicin har du provat?

Kurera var bor du? Har en bra akupunktur i Stockholm.

Kram
  • Anonym (Längtar)

Håller tummarna för dig Ronon

• Anonym (Längtar)

Hur går det för dig Bappen? Har du fått din mens? Min mens har inte kommit än inte ens en droppe och mina bröst är svullna och ömma fortfarande.

• Bappen
    Anonym (Längtar) skrev 2016-04-06 16:26:49 följande:

Hur går det för dig Bappen? Har du fått din mens? Min mens har inte kommit än inte ens en droppe och mina bröst är svullna och ömma fortfarande.

Ja min mens kom i söndags, tre dagar efter att jag slutade med läkemedlen och jag fick oxå extremt ömma bröst efter att jag slutade med läkemedlen och innan mensen kom.
    Du får nog mens imorn då om du slutade i måndags.
  • Anonym (Längtar)
    Bappen skrev 2016-04-06 18:57:48 följande:

Ja min mens kom i söndags, tre dagar efter att jag slutade med läkemedlen och jag fick oxå extremt ömma bröst efter att jag slutade med läkemedlen och innan mensen kom.

Du får nog mens imorn då om du slutade i måndags.

Jag tog den sista dosen i lördags morgon sedan dess har jag inte tagit något bara prednisolonet men tog 5mg istället för 10mg. Hoppas att jag får min mens snart. När ska du börja nästa behandling?
  • Kurrea
    PeeWee44 skrev 2016-04-06 15:57:53 följande:
    Kurera var bor du? Har en bra akupunktur i Stockholm.

Kram
    Tack PeeWee men tyvärr i norra Sverige, hittade dock en tjej som verkade kunnig på området, ska kontakta henne och höra vad hon säger. Kram
  • Bappen
    Anonym (Längtar) skrev 2016-04-06 21:14:13 följande:
    Jag tog den sista dosen i lördags morgon sedan dess har jag inte tagit något bara prednisolonet men tog 5mg istället för 10mg. Hoppas att jag får min mens snart. När ska du börja nästa behandling?
    Jag börjar nog efter nästa mens. Gör du oxå det? Jag vill köra ostimulerat denna gången, för att slippa vänta två blödningar om det inte funkar, plus att min kropp känns sliten efter alla behandlingar. Väntar på svar från Ava om det är ok.
  • Uptomeism
    Bappen skrev 2016-04-07 08:03:03 följande:
    Jag börjar nog efter nästa mens. Gör du oxå det? Jag vill köra ostimulerat denna gången, för att slippa vänta två blödningar om det inte funkar, plus att min kropp känns sliten efter alla behandlingar. Väntar på svar från Ava om det är ok.
    Jag blir nyfiken. Varför ska man vänta två blödningar efter stimulerat försök?

Eftersom jag har passerat klimakteriet och inte har någon mens bar jag tvungen att köra stimulerat, men kunde inte vänta in någon andra blödning innan försök nummer två.
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016