Vi som planerar äggdonation 2016
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej Savasana, har inte provat akupunktur annat än direkt före och efter transfer på kliniken. Men då var det ju inte för slemhinnas skull. Ska se om någon utför det här i närheten. Vilka typer av örtmedicin har du provat?
Ronon: grattis till den ädla statusen som ruvare! Bara en vecka kvar nu med andra ord till testdag.
Hej Savasana, har inte provat akupunktur annat än direkt före och efter transfer på kliniken. Men då var det ju inte för slemhinnas skull. Ska se om någon utför det här i närheten. Vilka typer av örtmedicin har du provat?
Håller tummarna för dig Ronon
Hur går det för dig Bappen? Har du fått din mens? Min mens har inte kommit än inte ens en droppe och mina bröst är svullna och ömma fortfarande.
Hur går det för dig Bappen? Har du fått din mens? Min mens har inte kommit än inte ens en droppe och mina bröst är svullna och ömma fortfarande.
Ja min mens kom i söndags, tre dagar efter att jag slutade med läkemedlen och jag fick oxå extremt ömma bröst efter att jag slutade med läkemedlen och innan mensen kom.
Du får nog mens imorn då om du slutade i måndags.