Vi som planerar äggdonation 2016
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hoppas d går bra imorgon, TyckOmMig.
Du har ju tvillingar, funderar inför transfer om ett el 2 embryon. Satte in ett senast, Riga avrådde fr 2, tyckte att jag är kort,155 cm. Min bm avrådde fr 2 idag pga att jag fick förhöjt bl tryck efter bf under grav. De tinar väl alltid 2? Hur ska jag tänka?
Hej Anonym (Längtar), tråkigt att det var negativt och att det blev så struligt med bm. Jag gissar att vi blir timade vid nästa fet oxå om ni kör på direkt efter två blödningar?
Kram
Uppdaterar listan för mig och Anonym (längtar).
VÄNTAR PÅ BEHANDLING
Wish, invimed Polen
Nirak84, IVF Riga
NinaCamilla, tar kontakt med Dr D och väntar på trial nr 10 i Serum
PeeWee44, Lifeclinic, Dr D ska lämna sperma 4/3.
Emmm28, Fertinova Åbo
Anonym(längtar) ivfspain Alicante
Bappen Ava Riga
UNDER BEHANDLING
Ouinna73, Arleta Tjeckien
Längtar74, Serum Aten
TyckOmMig, AVA Clinic Riga FET ca 14/4
Kurrea, Ava Clinic Riga
Tulpa, Ava Clinic Riga
Ronon, AVA Clinic
RUVAR
Milla2016 FET Testdag 9/2
GRAVID
Uptomeism: FET 6/1, Elite Clinic, Estland, två embryon, väntar ett barn, BF ~ 24/9
Savasana, FET 14/1, AVA Clinic i Riga, ett embryo
Mooki: FET 15/1, IVF Riga, två embryon
Hopp72: ET 25/1, Ava clinic Riga, ett embryo
Milla2016 FET 19/1, IVF Umeå, ett embryo
Lavisen, FET med tre blasto 13/2, Cyprus IVF Center (Team miracle), 2 embyron
trex2013, ET (29/1) Aten,Två embryon, väntar ett barn ,BF ~ 14/10
Hej alla!
Haft en långt uppehåll från FL då livet kom emellan. Har försökt läsa ikapp i tråden, men inte hunnit med allt. Välkomna alla nya och Grattis till er som plussat och så tråkigt att läsa om er som fått negativa test. Önskar att ni alla plussar på era kommande försök!
Själv är jag nu i vecka 14 och illamåendet hänger kvar. Mår som mest illa på eftermiddagar och kvällarna sedan vecka 7. Har gjort två tidiga VUL som sett bra ut och nästa vecka ska vi göra ett UL. Längtar tills dess, lite skräckblandad förtjusning inför varje VUL och UL, är så rädd för ett MA.
Kram!
Hej alla!
Haft en långt uppehåll från FL då livet kom emellan. Har försökt läsa ikapp i tråden, men inte hunnit med allt. Välkomna alla nya och Grattis till er som plussat och så tråkigt att läsa om er som fått negativa test. Önskar att ni alla plussar på era kommande försök!
Själv är jag nu i vecka 14 och illamåendet hänger kvar. Mår som mest illa på eftermiddagar och kvällarna sedan vecka 7. Har gjort två tidiga VUL som sett bra ut och nästa vecka ska vi göra ett UL. Längtar tills dess, lite skräckblandad förtjusning inför varje VUL och UL, är så rädd för ett MA.
Kram!
Hej alla!
Kram!
Hoppas d går bra imorgon, TyckOmMig.
Du har ju tvillingar, funderar inför transfer om ett el 2 embryon. Satte in ett senast, Riga avrådde fr 2, tyckte att jag är kort,155 cm. Min bm avrådde fr 2 idag pga att jag fick förhöjt bl tryck efter bf under grav. De tinar väl alltid 2? Hur ska jag tänka?
Anonym (längtar) - tråkigt att höra om negativt besked, även om du var förberedd på det. Peppkramar inför fortsättningen. Och givetvis även till dig, Bappen.
Quinna - då håller vi tummarna för att april rasslar iväg snabbt så att du snart får åka ner:)
Milla - hej, vad tiden går! Vecka 14!! Övertygad om att allt kommer att vara finfint på UL nästa vecka, men håller såklart tummarna ändå!
Tyckommig - hoppas allt ser bra ut i morgon!
Hej Anonym (Längtar), tråkigt att det var negativt och att det blev så struligt med bm. Jag gissar att vi blir timade vid nästa fet oxå om ni kör på direkt efter två blödningar?
Kram
TyckOmMig: hade varit roligt att ses. Får se vad de säger om datum. Träffade Wonders, sim var me i Rigatråden, förra gången i Riga, vi shoppade åt lunch, följdes åt till kliniken å hade samma flyg hem, dessutom har vi nu varsin ettåring:)
Får fundera på antal embryon. Känns synd att kassera ett som är bra om de tinar 2. Högt blodtryck kan visst komma tidigare nästa gång sa bm särskilt vid tvilling grav.