Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Att SR och SVT är vänstervridet är ingen åsikt, det är fakta. De driver en kampanj-journalistisk för sossarna, miljöpartiet och kommunisterna.
Opartisk fakta från statskontrollerade SVT om utbildningsnivån bland asylssökande:
Jag citerade bara ditt inlägg, så som jag tror att du ibland brukar citera mina inlägg? Jag citerade dig då du i ditt inlägg skrev, citat "vissa araber/grupper av araber".
Men jag förstår att din åsikt är att det är rätt av dig att citera mina inlägg men det är fel av mig att citera dina inlägg.
Tack, då vet jag.
Det jag egentligen påtalade var att du hade fel när du påstod att man inte generaliserade i programmet.
Då skrev jag och visade för dig att du hade fel och att man faktiskt generaliserade en hel del i programmet och att man inte alls begränsade sig på så sätt som du försökte påstå.
Men om du vill får du väl anmäla programmet och dem som uttalade sig då, för att de generaliserade och för att de är rasister.
Men min bedömning är att du inte har någon möjlighet få gehör för dina fantasier.
Min bedömning är att du inte har någon möjlighet få gehör för dina fantasier.
Men jag förstår att din åsikt är att det är rätt av dig att spekulera i dina inlägg men det är fel av mig att spekulera i mina inlägg.
Tack, då vet jag.
Att SR och SVT är vänstervridet är ingen åsikt, det är fakta. De driver en kampanj-journalistisk för sossarna, miljöpartiet och kommunisterna.
Opartisk fakta från statskontrollerade SVT om utbildningsnivån bland asylssökande: