Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Ahh, nu förstår jag den extrema fokuseringen på PRIDE, det är pridevecka i närheten i USA.
Undra vem som bär den agendan
Jag lever i en tid där andra människors sexualitet och läggning är utsatta för rädda och små människor, och vart du lägger fokus på är två organisationer som stödjer deras rättigheter, och genom fokusera på en punkt dör ett fel kan begåtts och sen smetar detta över hela organisationerna för smutskasta dom.
Det är vad du berättar för oss med den fokuseringen, och nu med PRIDE-vecka i USA, så inser man varför det sker just nu.
Dock är det viktigt för tråden att inse inte heller denna gång så påvisar man inte heller denna gången att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Och det är det enda vi kan ta med oss här för trådens ämne, nu vet jag dock varför PRIDE är i skottgluggen dock.
Jag har haft homosexuella förhållanden, RebeckaZ70 lever i ett homosexuellt äktenskap och Ilian Sadé är en öppet homosexuell partiledare.
Att folk som på något vis berörs av Pride även har åsikter om Pride är fullständigt naturligt för hör och häpna - HBTQ-personer tycker och tänker INTE likadant! - därmed anser jag att Pride ska förbli öppen för tankar och idéer.
Jag orkar inte med dina dumheter mer. Att du slänger ord i munnen på folk, gaslightar som om du hade betalt för det samt tar dig rätten att tala för HBTQ-personer säger allt man behöver veta - du lever varken i nutiden eller har en sund inställning till HBTQ-personers rättigheter.
Det är bara du som har en agenda här - vi som har nämnts ovan har åsikter som på olika sätt och vis berör våra liv, en rättighet som du inte klarar av att respektera.