Amandaa92 skrev 2016-01-03 06:39:01 följande:
Jag köpte mitt på
hallonbladste.se. Denna gången köpte jag dock färdiga påsar, de är lite mer "utspädda", men även av dem får jag så mycket extra sammandragningar när jag druckit de, så jag vågade mig inte på löste't. Det lösa teét är endast Hallonblad, smakar typ hö :'D
Jobbigt med kisseriet, men som du säger - du är ju verkligen förberedd för en nattbebis iallafall. Skönt att du ser det från den ljusa sidan. Jag måste bli bättre på det jag å :P
Tusen tack för svar :) var leveranstiden lång? Tänker på om det hinner komma innan förlossningen förhoppningsvis skulle starta av sig själv :) haha lite önsketänkande kanske ..
Efter så många veckor och månader med så himla dålig sömn var jag typ tvungen att vända det till något bra för att fortsätta orka med det och inte bryta ihop totalt haha. Hade väll lite tur i oturen att jag blev varslad från mitt jobb och inte jobbat sedan den 1 oktober (pendlade då och gick upp 5 varje morgon och var hemma 18 varje kväll) för då hade jag nog aldrig fixat att ta mig igenom dagarna på så dålig sömn. Tur att våra bebisar är så efterlängtade och älskade så att det är värt allt det negativa :)