En käftsmäll till undergångsprofeterna
Lite humor att du lyckas få in sd i allt . Vad har de att göra med erat misslyckande att göra?
Och ni fortsätter med samma malande och misstag år efter år. Det är ju det som är problemet. Är man normal begåvad så inser man ju att alla partier har misslyckats helt.
Ni har ju själva haft folk som velat prata om problemen men som har blivit nedtystade och borttagna . Oj du har sett någon med invandrar-bakgrund som jobbar, det låter ju helt fantastiskt, vilken känsla det måste vara när man är en vit trångsynt och självgod man.
Vi som rör oss i de större städerna vet ju att det är helt normalt och att det har varit så länge.
Så blanda inte in några med invandringsbakgrund för att ni är helt inkompetent och inte kan sköta någonting. Ni skiter fullständigt i folk från förorten varken mer eller mindre än så.
Alltså, det finns mycket att säga om SD, men det mesta har redan sagts.
Mitt inlägg handlade om SD-svansen och jag är övertygad om att kroppen ibland skäms över svansens viftande - men samtidigt ännu inte har funnit någon kuperingsmetod som inte också drabbar kroppen.
Och jag tror att en del svansar skulle må bra av arbete och att vistas ute i samhället. Du vet - det krävs en hel by för att få en svans att sluta vifta spastiskt