162 cm - Vad borde jag väga?
Är tjej, ca. 20 år gammal och 162 cm lång. Tränar några timmar varje dag, men skulle inte kalla mig vältränad, dock inte totalt otränad heller. Normal kroppsform. Vad borde jag väga?
Är tjej, ca. 20 år gammal och 162 cm lång. Tränar några timmar varje dag, men skulle inte kalla mig vältränad, dock inte totalt otränad heller. Normal kroppsform. Vad borde jag väga?
Vad hemska ni är! Jag väger 60 kilo & 165 och är SMAL. Jag har XS/S i kläder och ser helt normal ut. Hur kan ni säga att 60 kilo är tjockt?? Vilka idioter
Går man på klädstorlek så tycker jag att man är väldigt överviktig till den längden om man har minst strl xl.
I vart fall inte M som jag själv har till den längden och väger 73 kg.
Vad hemska ni är! Jag väger 60 kilo & 165 och är SMAL. Jag har XS/S i kläder och ser helt normal ut. Hur kan ni säga att 60 kilo är tjockt?? Vilka idioter
Jag är själv en man på ca 180 cm (några mm under om jag minns rätt) som väger typ 69 kg. Då har jag gott om hull på kroppen men inte så mkt muskler pga en olycklig episod av ätstörning (ska börja styrketräna). Då ser jag ganska smal ut men som sagt jag har inte mycket muskler kvar. En kvinna på 162 ska inte väga nära på 69. Då är hon riktigt fet i min bok. 60 kg är maxvikt skulle jag säga. Väger du mer måste du ha gott om muskler annars anses du vara fet av de flesta män.
Kan bara utgå ifrån mig själv! När jag vägde 60kg va jag nästan lite mullig på mina 170cm
kolla bloggaren Gabriella joss. Hon vägde 60 innan hon fick barn och hon är inte fet nånstans. Ni alla verkar ju iQ befriade