Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

162 cm - Vad borde jag väga?

Vad hemska ni är! Jag väger 60 kilo & 165 och är SMAL. Jag har XS/S i kläder och ser helt normal ut. Hur kan ni säga att 60 kilo är tjockt?? Vilka idioter

• Anonym (Linda)
    Anonym (160 cm) skrev 2015-11-08 14:21:39 följande:
    Jag är 160 cm och när jag vägde 60 kilo var jag fet som en gris. Nu har jag bantat ner mig rejält sedan april och jeansen ramlar av mig..........................härligt )))

Okej men jag är inte fet som en gris. Ser ut att väga mindre men 60 kilo är inte mycket. Förstår inte hur ni resonerar. Och om du nu tycker att jag ska banta blir det svårt att hitta jeans mindre än XS. Herregud
  • Anonym (Linda)
    Anonym (160 cm) skrev 2015-11-08 14:31:02 följande:
    Du är nog en medicinsk sensation.
    Förklara då vart jag är fet som en gris!?
  • Anonym (Linda)

kolla bloggaren Gabriella joss. Hon vägde 60 innan hon fick barn och hon är inte fet nånstans. Ni alla verkar ju iQ befriade

• Anonym (Linda)
    Anonym (LindaUGoGirl) skrev 2015-11-08 15:13:02 följande:
    Haha där satte dom på plats Linda tjejen väger 67 och är 168 inte fet någonstans utan har en extremt vacker kvinnokropp ..
    Bilden där ovanför är på mig, väger 60 och är 165. Gav Gabriella joss som ett exempel då hon väger runt 60 men absolut inte tjock. Så ni som tycker att väga 60 är fet som en gris kolla www.gabriellajoss.se
  • Anonym (Linda)
    Axe skrev 2015-11-08 18:20:00 följande:
    Jag är 164cm och brukar väga 58-62 och då är jag mer än mullig. Vad som är smalt har förändrats för de flesta nu är överviktiga eller feta.
    La upp en bild på mig innan. Jag är inte fet. Herregud. Det är nog du som har en fel syn på dig själv om du tycker att du är fet när du väger 58 kilo.
Svar på tråden 162 cm - Vad borde jag väga?