• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • 2013januari
    Linafina22 skrev 2016-02-09 13:22:22 följande:
    Var du oxå i Liljeholmen? Jag var där för nästa 3 år sen å var jätte nöjd med mitt besök. Ska göra tillväxt ul och det blir INTE där.
    Ja precis. Där va jag.. Men du va nöjd och vill ändå byta nästa gång eller läste jag tokigt nu?
  • MaryCherry

Precis som jag förmodade så blev jag flyttad bakåt vid UL. Från 30/6 till 6/7.
    Nu har vi berättat för vår lilla tjej att hon ska bli stirasyster. Svårt att veta hur mycket hon förstår (hon blir 2 om en månad) men hon verkar glad och går runt och pratar om bebisen i magen.

• Linafina22
    2013januari skrev 2016-02-09 14:11:25 följande:

Ja precis. Där va jag.. Men du va nöjd och vill ändå byta nästa gång eller läste jag tokigt nu?

Jag var nöjd för tre år sedan, inte alls nöjd när jag bar där igen igår.
  • 2013januari
    Linafina22 skrev 2016-02-09 19:41:18 följande:
    Jag var nöjd för tre år sedan, inte alls nöjd när jag bar där igen igår.
    Nu läste jag ordentligt vad du skrev. Sorry! Ja visst va det hemskt? Stressigt? Rörigt? Vad gillade du inte?
  • MalBa
    Linafina22 skrev 2016-02-09 10:22:05 följande:

Var på rul igår. Var på ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen, riktigt besvikna på bemötandet, å stämningen i väntrummet var som att vi var på ett bårhus. Men, bebisen fanns i magen (första ul) å den mådde super. Ville inte riktigt synas på ultraljudet, men de kunde se de dom behövde. Blev bakflyttad 4 dagar till 8 juli. Men den stora chocken var att det var en lillebror. Har två tjejer sen tidigare och är tre systrar själv och bara tjejkusiner, å nu kommer HAN!! låter säker märkligt men vi var verkligen i chock igår. Nu börjar det sjunka in. Längtar tills han kommer!

Tråkigt med bemötandet! Jag gjorde KUB och RUL där för snart 4 år sedan och var då jättenöjd, precis som andra här i tråden. Nu har jag flyttat så det blir Odenplan den här gången, 25 feb är det dags.

Skoj med en kille, grattis!
  • EmmelieHSTD

Finns det fortfarande någon chans att gå med i någon Facebook-grupp?
    Annars kanske här finns fler som vill vara med och skapa en ny för oss som ännu inte är med i någon? :)

• 2013januari
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-10 10:54:04 följande:

Annars kanske här finns fler som vill vara med och skapa en ny för oss som ännu inte är med i någon? :)

Har frågat så många ggr men ingen svarar på PM så har tröttnat på att tjata. Ska vi skapa en kanske?
  • 2013januari
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-10 10:54:04 följande:

Emmelie jag gjorde slag i saken och skapade en nu. Skicka PM till mig här på familjeliv med era namn om ni vill va med så lägger jag till. Gjorde den hemlig så det inte syns för ens vänner på Fb att man är med (alla kanske inte är offentliga med graviditeten ännu) VÄLKOMNA!!
  • Väntande
    2013januari skrev 2016-02-10 11:35:53 följande:
    Emmelie jag gjorde slag i saken och skapade en nu. Skicka PM till mig här på familjeliv med era namn om ni vill va med så lägger jag till. Gjorde den hemlig så det inte syns för ens vänner på Fb att man är med (alla kanske inte är offentliga med graviditeten ännu) VÄLKOMNA!!
    Jag joinar gärna imorgon eller iaf innan veckan är slut :) vi ska på RUL idag så jag har inte vilja gå all in med grupper å sånt ännu.
  • Väntande

För övrigt så är jag ganska så nervös över RUL idag! Kommer på mig själv hela tiden att tänka på de värsta som kan hända ... Bläää! Håll tummarna!