40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016
Tack!!! Helt overkligt! Killen står i duschen..snart ska han få veta! Sjukt pirrigt!
Tack!!! Helt overkligt! Killen står i duschen..snart ska han få veta! Sjukt pirrigt!
Plus även här, om än fortfarande svagt. Äl +13 och jag testade nyss med rfsu - har förstått att de brukar vara rätt sega? Men efter två svaga test vågar nog också jag tro att det finns något där ...
Grattis Nykär15, hoppas vi får följas åt hela vägen!
BIM -5 gjorde ett test i morse, fick för mig att jag kände mig gravid. Det var negativt. Nu känns det som mensen ska komma närsom och PMSen är ett faktum. Känner mig såå irriterad på allt och alla.
Funderar på om ni dricker kaffe? Jag har försökt dra ner på mitt kaffedrickande eftersom det kan påverka fertiliteten och tänkt sluta helt men känner mig smått beroende och varje morgon tänker jag att jag slutar nog i morgon...
Ge inte upp förrän BIM, än är det inte försent!
Dragit ner på kaffet till 2 koppar/dag. Vissa dagar 1 kopp, dricker te ist.
Ge inte upp förrän BIM, än är det inte försent!
Dragit ner på kaffet till 2 koppar/dag. Vissa dagar 1 kopp, dricker te ist.
Gissar det går åt helvete här...de svaga testerna har inte ökat och idag på bim fick jag Ej gravid på digitalt..
Får väl hoppas på blödning snart (svagt ljusrosa flytning nu) och annars söka vård nästa vecka...så jävla ledsen. :(
Blöder nu, känns ok med tanke på att jag började oroa mig för utomkveds...bättre det går fort så vi kan börja om snart igen förhoppningsvis.
Har dessutom världens finaste kille som är klok som en bok och vet precis hur han ska trösta mig <3 vi fixar detta ihop.
Tog ett test i morse BIM -2 fortfarande negativt. Mensvärk och sjukt trött nu på kvällen. Känns himla trist allt just nu. Har en del PMS.
Hej! Är gärna med här om jag får. Jag är född 75 och har en son född 2006. Har stark önskan om barn igen och håller på att lära känna ett bögpar där en vill bli pappa. Hänger lite här om det är ok. Vet ju inte om min kropp fungerar som innan men hoppas verkligen det.