Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Grattis, härligt med 10 ägg! Hoppas många blir befruktade! :)
Och grattis!
Grattis, härligt med 10 ägg! Hoppas många blir befruktade! :)
Äggplock på torsdag :D Wiiiiii vad nervöst!
Mensen är igång. Eller rosa. Men på g. Så spännande. Visst är det när det kommer rött som räknas som första dagen?
Men vad roligt och höra! Grattis i massor!
Två veckor sa de till mig på kliniken. Jag skulle vänta den tiden för säkerhets skull, även om andra säger att det "kan" gå fortare.
All min oro och nervositet över att kliniken inte hört av sig under helgen, och att alla våra 17 ägg skulle ha blivit obefruktade, var helt i onödan!
Igår var jag dit för ET. 12 av våra 17 ägg hade blivit befruktade! Av dem så fanns 10 st kvar igår ( 2 st hade delat sig konstigt under helgen och fått kasseras). Alla våra 10 embryon var av jättefin kvalité, 7 och 8 celliga allihop. Fick igår tillbaka ett 3-dagars 8 celligt embryo! Vår så oerhört häftigt att innan insättningen få se det perfekta embryot uppförstorat på en tv-skärm. Nu hoppas vi bara att det vill stanna kvar. De övriga 9 äggen skulle odlas vidare på tills på onsdag. Så vi hoppas att det även kommer att bli några till frysen :)
Hoppar av här. Fick stort minus imorse på min TD. Tack ändå för alla svar och support. All lycka till er!
Okej, jag förstår. Så märkligt bara att klinikerna säger så olika. Därför tror jag att det är bättre att vara på den "säkra sidan" och vänta längre. Som sagt så sa min klinik två veckor till mig.
Vad menar ni med att när det kommer rött räknas som första dagen? Menar ni nidblödning?
Jag fick lite rosa på ruvardag 3 sen ruvardag 10. Men idag på ruvardag 13 är det mer rött. Får väl se hur det slutar.