Y o L o skrev 2015-11-02 20:25:35 följande:
Någon mer som har en man som säger "jag kan inte fatta att du är gravid" var och varannan dag :)
Ibland glömmer jag att han inte känner lika mycket som jag gör. För oss gravida slås ju hormoner o allt på direkt, men för partnern är det nog inte lika självklart såhär tidigt i graviditeten.
Min man tog faktiskt fram de positiva testet idag, bara för att kolla igen
Har fattar nog, men att det redan är i vecka 7 har han nog svårare att förstå.
Donna85 skrev 2015-11-02 20:54:17 följande:
Guuuud vad jag har ont i brösten! Vaknar till och med på nätterna när jag rullar över på sidan och råkar stöta till dom! Har en klängig 4 åring som är på mig som en igel just nu och han slår till dom hela tiden när jag klättrar på mig och det gör ju så grymt ont :/
Usch hoppas att det släpper lite snart....
Flyttade i helgen och när min bror bar ut bebissakerna från våra andra barn frågade han om vi inte skulle lämna kvar dom till de nya ägarna ifall de skaffar barn snart, visste inte vad jag skulle säga!
Förstår vad du menar, mina bröst ömmar också men inte lika svårt som du har det.
Ja det är så svårt att inte försäga sig! Min man var nära idag, då han var tvungen att komma på en anledning till att han inte kan hänga med som ledare på en utlandsresa i juni. De andra ledarna tittade tydligen konstigt på honom, han brukar nämligen hänga med 
Själv var jag nära igår när jag pratade med mamma, som sa att hon behöver något roligt att se framemot. Ville sååååå gärna berätta men vill vänta till jul, även för dem.