• Sälma Riit

IVFare i Stockholm?

Hoppsan2016 skrev 2015-11-03 21:39:17 följande:
    Haha, jag är inte gammal, jag är 37 haha. Hinner bli 38 innan bebisen kommer om jag går över 5 dagar =)
    Du har rätt, jag är ung ;) Hinner definitivt bli 39 innan den kommer ut. Om inte så är det tråkigheter och det pratar vi inte om!
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-06 15:30:10 följande:

Alltså, var fasen kan man hitta gravid byxor/strumpbyxor??

Zalando! Har i många olika prisklasser.
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-09 10:45:41 följande:

Mår så illa just nu...
    Hur mår ni?
    7+6 idag

Mår så jäkla dåligt! Idag är det svårt att säga hur tillståndet är pga feber, men i fredags spydde jag på jobbet för första gången. Får inte behålla middagen fem av sju dagar i veckan och så har det varit de senaste veckorna. Är så trött på allt kräkande! Är i v 11+6 idag.
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-09 15:27:55 följande:
    Nä men fy! Då ska inte jag klaga ;)
    Hoppas det släpper snart
    Snart V 12 för dig ju!
    Det har bara blivit värre hittills. Med sonen måste jag riktigt illa fram till v 17 ungefär. Sedan mådde jag bara lite illa resten av graviditeten. Så jag ser inte så hoppfullt på framtiden :/
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-09 21:24:25 följande:
    Må illa är inte kul!!!! Det tar så mycket energi och kraft
    Jag mår illa lite till och från, speciellt när jag inte ätit på ett tag. Har mina sea-band och jag tror de funkar.
    Är sjukt trött just nu, men är glad att jag lyckades gå på ett spinningpass idag :) det sägs ju också kunna lindra illamåendet, att träna, då man frigör något ämne, typ endorfiner? Har ingenaning om hur det stavas för övrigt :o
    Sen behöver jag hosta emellanåt, och då kan det hugga till i tjejmagen. Den är liksom öm på nått sätt
    Vad kul att kunna träna! Det är out of the question för mig. Men en positiv sak är att jag inte är så trött längre. Kan vara uppe till tio :D Jag äter lergigan comp och tar jag dem spyr jag en gång om dagen, tar jag dem inte så spyr jag tre gånger om dagen, haha.
  • Sälma Riit
    TwinkyIVF skrev 2015-11-22 19:45:08 följande:
    Jag tänkte också göra Kub.även om jag bara är 26. Som du också säger , resan har varit lång och man vill se så allt är bra
    Jag tänkte tvärt om. Resan har varit lång så jag skiter i kub, det kändes inte så viktigt. Trots att jag är 38. Ser fram emot rul strax före jul!
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-22 22:50:33 följande:
    Ja, så är det ju också såklart! Förstår dig med! Jag är lite i valet och kvalet, men har typ bestämt mig för att göra kub, fast att jag bara är 29.
    Vilken vecka är du i nu?
    Jag är i 9+5 idag ;)
    Jag är i v 13+6 så set är försent nu :) Jag gjorde kub förra gången och fick en på 800, vilket i sammanhanget väl får räknas som ganska hög sannolikhet. Orkar inte oroa mig den här gången.
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-23 16:04:07 följande:
    Ok! Och ni fick en liten den gången?
    Jajamensan! Han är fyra nu och väldigt frisk och pigg :)
  • Sälma Riit

Jag fick inga biljetter till Eurovision. Men man kanske ska vara glad, det är ju nio dagar före beräknad förlossning :)

• Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-26 22:19:32 följande:
    Inte jag heller. Blev utslängt precis när jag skulle betala. Var sååååå arg. Har en månad innan bf då, men det är kanske lika bra ändå. Inte sista gången Sverige kommer att vinna Eurovision eller hur haha
    Fick ståplatser till familjevisningen men det kändes inte riktigt aktuellt ;)
Svar på tråden IVFare i Stockholm?