IVFare i Stockholm?
Jag tycker mama mia på söder som jag går hos är helt ok :) men har inget att jämföra mot.
Jag tycker mama mia på söder som jag går hos är helt ok :) men har inget att jämföra mot.
Hej alla IVFare! :)
Vad kul att se så många plus!! Grattis till er!
Amanda 25 år. Min sambo är 23 och vi är inne på vårt andra IVF-försök just nu.
Första försöket blev inte så lyckat, endast 2 blåsor som växte till sig, blev ÄP ändå, men endast 1 ägg... Men det blev befruktat och tillbakasatt men satte sig inte..
Var på första VUL i torsdags, och blev helt chockad! hade 11 st äggblåsor på ena sidan och 5-6st på den andra. Det trodde jag aldrig! Läkarna har sagt att jag är svårstimulerad på grund av ärrbildningar i magen, så trodde att det kanske skulle vara 5-6 blåsor totalt.
Ser ut som om jag är gravid just nu, magen är såå svullen!
ÄP blir på tisdag, är väldigt nervös inför det för det gjorde rätt ont förra gången..
Vi går på St: Görans, vart går ni andra? :)
Blir knäpp på nya symtom. Grinar över ingenting i filmer o texter... o fick värsta förbannade utbrottet igår o grät o drämde i dörr när vi såg Dansar med Vargar...
Mår sen 3 dar tbx ofta lite småilla...inte mkt men i bakgrunden typ.
Vet att symtomen absolut kan va Lutinus... men de växlar hemskt i intensitet och typ. Fler som haft så?
Vipps..så har man några dagar med mindre symtom...o sen pang kommer nya symtom med full kraft...
5 dagar kvar till grav.test.
Orsinarie BIM (om det vore naturligt) är idag... och inga tecken på mens alls.
...en annan sak, inga eller minskade symptom har alltid varit ett gott tecken för mig, det har jag också hört från många andra så det ska man inte oroa sig för! När har du vol? Jag har på onsdag, du ligger väl exakt en vecka efter mig eller hur? (Iskristall)
Jag förstår clearblue nu. I morgon är jag precis i början på v.3 från befruktningen. Så testat kan ju helt klart visa 2-3 utan problem. Clearblue räknar från befruktning och inte ifrån 2 veckor innan äl som bm räknar.
Nån som har sett hope88 nånstans? Länge sen hon skrev här
Precis! Jag testade 3+ i torsdags vilket jag tyckte var tidigt. Jag är 5+6 och har vul den 2:e vilket borde vara 6+2.
Läskigt att sluta med Lutinuset! Nu får man lita på att kroppen tagit upp tillverkningen av progesteron själv då och klarat det utan stöd...
Ok, har du fått info om det? Jag fortsätter till ul, men jag har hört att det inte ska behövas, det är mer hängslen och livrem, skönt! Jag har två dagar kvar, sedan slipper jag det mecket, hatar att känna det där varma plasket helt plötsligt, man får ju nojjan att det ska vara blod.
Ett tickande hjärta!