• Iskristall

IVFare i Stockholm?

Susodus skrev 2016-02-04 16:05:12 följande:
    Vad kul, då är du precis en vecka efter mig, bra att det händer lite!

Ja, nu händer det igen. Detta vul såg bättre ut än vid förra ÄP iallafall. Stora förhoppningar att få ut ett par fler ägg än "bara" 4st den här gången och då självklart guldägget också

Hur mår du nu då så här första ruvar dagen?!
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-03 18:38:39 följande:
    Min mens har varit jätte konstig efter all pergotime. Men min slemhinna var tjock vilket tyder på att mensen skall väl komma snart. Är inne min min cd28. Så hoppas den kommer innan helgen :)
    Ingen mens än?
  • Iskristall
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-04 17:13:47 följande:
    Nope. Men en underlig känsla att länta efter sin mens :) istället för att bara önska att inte få den hehe
    Haha ja eller hur! Omväxling förnöjer
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-06 13:14:40 följande:

Hahahaha! Vad gulliga ni är! TD imorn. Ingren mens, inga spottings. Men känns som att det ska komma när som helst. Har haft världens menosvärk hela veckan.

Har du haft spottings i tidigare försök? Håller som sagt tummarna för er!
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-06 14:03:15 följande:

Ja. Brukar ha lite innan det kommer igång. Men jag är bara på dag 27 i cykeln. Så det är ganska tidig TD. Men det är ÄL+15 idag.

Jag fick ju också spottings innan det satte igång. Så att du inte har det nu ser jag som jättepositivt!
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-07 06:04:58 följande:

Negativt test. Ingen mens.

Hoppas det är för tidigt! Fortsätter hålla tummarna hårt för er! Kram!
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-07 16:28:20 följande:

Det känns ganska hopplöst nu.

Varför gumman?! Kram
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-07 16:55:04 följande:

Ja... Jag plussade ju på testdagen i oktober. Så jag tänker att jag borde göra det nu också i så fall.

Jag tycker bättre om att få mens innan TD om det ändå ska komma. Då kan man ringa kliniken och lägga en ny plan. Nu är jag bara i ett tomrum av väntan.

Självklart hoppas jag på plus ändå men det känns väldigt väldigt långt bort just nu.

Kram

Aha, jag förstår dig! Men sålänge du inte blöder? Det kan ju vara olika har jag förstått om när man får plus. Vi fortsätter ändå att hålla tummarna för dig! Men du känner ju din kropp bäst förstås.

Kram
Svar på tråden IVFare i Stockholm?