• Iskristall

IVFare i Stockholm?

Susodus skrev 2016-02-21 13:12:36 följande:

Hur mår du? Det börjar dra ihop sig för td eller hur? Fredag?

Ja, TD 26/2. Jag mår bra, dock har jag skum mage. Den spänner, känns som träningsvärk, hugger ibland och som ömmar.
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-22 09:03:26 följande:

Grattis, jag kände på mig att du hade lyckats! När blodet uteblir så är det alltid ett bra tecknen. Jag brukar få på hylsan och förneka, men då är det oftast kört, så när du sade att magen kändes konstig tänkte jag att det hade nog gått vägen! Då blir det 30 oktober då! (en vecka efter mig 23 oktober).

Nä, inte 30:e haha då har jag flera i släkten som är födda så det vill jag inte! i början på november blir bättre! Fått det när jag använt mig av bf- uträknare

Men tack för gr
  • Iskristall
    MadArp skrev 2016-02-22 13:46:47 följande:

Grattis grattis!!!! Är det TD för dig idag??

Nä, TD på fredag. Men haft såna problem med magen, tänkt på överstimulering, så jag bara ville testa. RD12, bim-1 i normal cykel.

Och tack alla! <3
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-22 16:55:34 följande:

Har du kollat upp överstimulering? Det är lättare att få när man blivit gravid, det är inte farligt för graviditeten, men blir besvärligt för dig ju längre du väntar. Jag fick det med min första graviditet omkring v 5, men det gick tillbaka med vila och kontroller, behövde aldrig tappa ur något vatten. Gör det på ivf-mottagningen för vanliga vården kan ingenting om detta och du får vänta jättelänge.

Jag har pratat med ivf-kliniken idag, jag ska ta det lugnt och avvakta. Ska prata med dem på onsdag igen. Tack för omtanken!
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-24 09:52:24 följande:

Ah, skit samma, får ej upp bild men det står 3+ ej morgonurin.

Bilden syns! Tänk om det är två?!
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-25 11:33:23 följande:

Börjar fundera på mvc, är det någon som har tips på bra mottagning/person? Jag vill helst föda på Danderyd.

Jag har inga tips här, första barnet och vet inte alls vart jag ska vända mig faktiskt Skulle också behöva tips! City/södra sthlm.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?